۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۴۷
کد خبر: 83441052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئال مادرید مقتدرانه لالیگا را آغاز کرد

۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۴۷
کد خبر: 83441052
رئال مادرید مقتدرانه لالیگا را آغاز کرد

تهران- ایرنا- امشب و در دومین روز از نخستین هفته رقابت های لالیگای اسپانیا رئال مادرید میهمان سلتاویگو بود و این تیم را 10 نفره و با اقتدار شکست داد.

رقابت های لالیگای اسپانیا شب گذشته با دیدارتیم های بیلبائو و بارسلونا آغاز شد در آن بازی که «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا غایب بود این تیم با نتیجه یک برصفر شکست خورد.
اما در شب دوم تیم رئال مادرید رقیب دیرینه و همیشگی بارسلونا نتیجه دیگری را رقم زد و تیم سلتاویگو سخت کوش را درخانه با نتیجه 3 بریک مغلوب و از حریف خود پیش افتاد.
«کریم بنزما» دردقیقه 12، «تونی کورس» دردقیقه 61  و «لوکاس واسکز» دردقیقه 80 برای کهکشهانی ها در دیدار آغازین شان در لالیگای اسپانیا گلزنی و در کسب این پیروزی درخشان بیشترین سهم را داشتند.
«لوسادا آراگواند» دردقیقه 1+90 تنها گل میزبان را درون دروازه حریف جای داد.
بی شک شاگردان «زین الدین زیدان» که در رقابت های تدارکاتی پیش فصل عملکرد مناسبی نداشتند این بار خوش درخشیده و هواداران را خوشحال و امیدوار کردند.
این نتیجه مطلوب درحالی برای تیم رئال بدست آمد که «لوکا مودریچ» هافبک خلاق و بازیساز و دارنده عنوان بهترین بازیکن جهان دردقیقه 57  به دلیل اعتراض به داور با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

البته این تنها کارت داور در این دیدار نبود و او 5 مرتبه به بازیکنان سلتاویگو و 2 مرتبه دیگر نیز به بازیکنان رئال مادرید کارت زرد نشان داد و آنان را نیز جریمه کرد.
ترکیب سلتاویگو:
 روبن، کوین، کاستاس، آرائوخو، اولاسا، بلتران، لابوتکا، باریس مندز، دنیس سوارز، یاگو آسپاس و تورو فِدِس.

ترکیب رئال مادرید:
 کورتوا، اودریوسولا، راموس، واران، مارسلو، کاسیمیرو، کروس، مودریچ، گرت بیل، بنزما و وینیسیوس

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha