مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ: تیم‌ها زودتر برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید اقدام کنند

تهران- ایرنا- مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: از باشگاه‌های لیگ دسته یک که حل مشکلشان را برای دقیقه آخر گذاشتند گلایه دارم و از باشگاه های لیگ برتری می‌خواهم هر چه زودتر برای حل مشکلشان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید اقدام کنند.

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با ایرنا در مورد حل مشکل تیم‌ها در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: از کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت تشکر می‌کنم که کمال همکاری را با ما داشتند. البته جا دارد که گلایه‌ای از تیم‌ها داشته باشم که چرا همه کارشان را برای لحظه آخر گذاشتند؟ این موضوع مسئولان مربوطه را دچار مشکل کرد و زحمت کار را دو چندان کرد.

وی در مورد اینکه کارت بازی چند تن از بازیکنان تیم‌های مختلف صادر نشده بود، اضافه کرد: حل این مشکل به صورت پلکانی است. برای مثال یک باشگاه قسمتی از طلبش را پرداخت کرده و به همین خاطر تنها مجوز ثبت قرارداد دو  بازیکن جدیدش را گرفته و هفته‌های بعد قصد دارد برای پرداخت سایر طلبش اقدام کند. هنوز مشکلات برخی از باشگاه ها باقی مانده است.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد اقدام دوازده تیم لیگ برتری که هنوز مجوز ثبت قرارداد بازیکن جدید خود را نگرفته‌اند تصریح کرد: قابل پیش‌بینی است که این شرایط برای لیگ برتر هم تکرار خواهد شد و همه تیم ها روز آخر برای حل مشکلشان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید اقدام می کنند. از آنها درخواست دارم در این فرصتی که تا شروع بازی ها مانده تیم ها اقدامات لازم را انجام دهند چرا که هیچ یک از آن دوازده تیم هنوز اقدامی برای حل مشکل ثبت قرارداد جدید انجام نداده اند.

وی در خصوص اینکه خیلی از تیم‌ها مربی و بازیکن جدیدشان را به هیات فوتبال فرستادند تا قراردادشان را ثبت کنند، اضافه کرد: ثبت فقط در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ انجام می‌شود و ثبت در هیات فوتبال به منزله ثبت قرارداد بازیکن نیست بلکه تاییدیه شناسه فردی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha