۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴
کد خبر: 83445446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دست رد پی‌اس‌جی به پیشنهاد بارسا برای انتقال نیمار

تهران - ایرنا - باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تازه‌ترین پیشنهاد بارسلونا برای انتقال مهاجم برزیلی به نیوکمپ را که براساس گزارش‌ها ۱۹۰ میلیون یورو بود را رد کرد.  

براساس اعلام منابع نزدیک به پی‌اس‌جی، باشگاه بارسلونا تازه‌ترین پیشنهاد خود را برای انتقال قرضی نیمار با پیش‌ پرداخت ۴۰ میلیون یورو و بند خرید دائمی ۱۵۰ میلیون یورویی برای مقامات پی‌اس‌جی مطرح کرده است.

این در حالی است که مطابق تایید یکی دیگر از منابع نزدیک به مذاکرات، پیشنهاد مذکور بلافاصله رد شد.  این منبع در ادامه نیز مدعی شد که سقف مبلغ پیشنهادی بارسا ۱۷۰ میلیون یورو در ازای انتقال قرضی ۲ ساله با بند خرید دائمی بوده است.

علاوه بر این، منابع مذکور به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گفته بودند که پی‌اس‌جی تصمیم دارد تا تمام پیشنهادهای قهرمان لالیگا را رد کند و شواهد حاکی از آن است که اظهارات این منابع درست بوده است.

مالکان قطری پی‌اس‌جی نسبت به نوع رفتار نیمار ناامید شده و آماده‌اند تا مرد برزیلی را در تابستان سال جاری به باشگاه دیگری منتقل کنند اما تنها در صورتی که بتوانند ۲۲۲ میلیون یورویی که سال ۲۰۱۷ برای خرید وی به آبی‌اناری‌ها پرداخت کردند را بازیابی کنند.

برخی بر این باورند که بارسلونا قادر نخواهد بود تا مبلغ انتقال دائمی وی را در تابستان سال آینده به طور یکجا پرداخت کند و در نتیجه از پی‌اس‌جی درخواست خواهد کرد تا رقم مذکور را به طور اقساطی پرداخت کند؛ درخواستی که بی‌شک برای تیم پاریسی ایده آل نبوده و از سوی قطری ها رد می‌شود.

انتقال «فیلیپه کوتینیو» به بایرن مونیخ که دوشنبه هفته جاری رسمی شد، شرایط نیمار را بیش از پیش پیچیده کرده است چرا که پی‌اس‌جی امیدوار بود تا کوتینیو بتواند به عنوان بخشی از قرارداد پول نقد به علاوه بازیکن، کفه ترازوی معامله را به سود آنان سنگین کند.

آبی اناری‌ها در حال حاضر با کمبود مهاجم مواجه هستند چرا که مصدومیت همسترینگ اخیر «عثمان دمبله»  ۵ هفته وی را از میادین دور نگه خواهد داشت و «لیونل مسی» و «لوئیس سوارز» نیز با مصدومیت ماهیچه ساق پا مواجه شده‌ و هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha