۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۲
کد خبر: 83445846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایده‌ای که جواب داد

تهران- ایرنا- فیلم سینمایی «ایده اصلی» در دومین هفته متوالی با استقبال مخاطبان سینما در صدر گیشه پرفروش ها قرار گرفت.

بررسی ‌آمار فروش هفتگی سینماها نشان می‌دهند هر چند تعطیلات تابستان به‌ ماه آخر خود نزدیک شده است اما همچنان مردم سفر و تفریح را به سینماها ترجیح داده اند و آمار فروش هفتگی فیلم‌ها باز هم نسبت به دو هفته گذشته کاهش داشته است.

این هفته البته ۵ فیلم برتر پُرفروش دو تغییر جدی را تجربه کرده است. نخست اینکه شبی که ماه کامل شد باز هم یک پله سقوط کرد و به پنجم رسید. فیلم سینمایی قسم نیز با دو پله صعود به رده چهارم و جمع ۵ فیلم پرفروش هفته رسید.

قصر شیرین هم که تازه دو هفته‌ای بود به جمع ۵ فیلم پرفروش جدول صعود کرده بود این هفته باز هم سقوط کرد و به رده ششم جدول هفتگی رسید.

ایده اصلی

فیلم پرهزینه و پربازیگر ایده اصلی در دومین هفته اکران خود خوب توانست مخاطبان هنر هفتم را به سمت خود جذب کند و در صدر گیشه باقی ماند.

این فیلم این هفته با نمایش در ۱۲۴ سالن سینما ۵۶۹ میلیون تومان فروخت تا در مجموع فروش یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومانی را تجربه کند.

در این فیلم پربازیگر هنرمندانی چون بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان ایده اصلی آمده است: ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند و...

تگزاس ۲

فیلم سینمایی تگزاس ۲ نیز در هجدهمین هفته از نمایش خود در ۷۶ سالن سینما این هفته نیز ۴۶۳ میلیون تومان فروخت تا همچنان در میان پنج فیلم صدر گیشه حضور داشته باشد. این فیلم در مجموع ۲۴ میلیارد و ۲۱۱ میلیون تومان فروخته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، علی الخصوص تو تهران.

مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی بازیگران تگزاس ۲ هستند.

ایکس لارج

اما فیلم سینمایی ایکس لارج نیز در هشتمین هفته از نمایش خود ۴۳۰ میلیون تومان فروخت تا در رده سوم پرفروش ها قرار گیرد.

این فیلم در مجموع ۸ هفته نمایش خود در ۱۱۶ سالن سینما ۵ میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان فروخته است.

ایکس لارج داستان سه جوان امروزی را روایت می کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می شوند.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، یوسف تیموری، علی صادقی، رضا ناجی و بهاره رهنما بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

قسم

فیلم سینمایی قسم نیز در سومین هفته فروش خود بالاخره در میان ۵ فیلم برتر پُرفروش هفته قرار گرفت و با ۴۰۹ میلیون تومان در رده چهارم و بالاتر از شبی که ماه کامل شد ایستاد.

این فیلم در سومین هفته نمایش خود در مجموع با اکران در ۸۴ سالن سینما یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان فروخت است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: به جان نیاز، قصاص بخوای بچه‌رو می‌گیرم طلاقت می‌دم جان یه دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی اینکارو می‌کنم به جان نیاز ...

مهناز افشار، سعید آقاخانی، مهران احمدی و حسن پورشیرازی بازیگران فیلم سینمایی قسم هستند.

شبی که ماه کامل شد

اما فیلم شبی که ماه کامل شد نیز این هفته نیز با یک پله و فروش ۴۰۵ میلیون تومانی به رده پنجم قرار گرفت.

 این فیلم در مجموع ۱۱ هفته نمایش در ۱۰۲ سالن سینما در مجموع به فروش ۱۷ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان فروخته است.

شبی که ماه کامل شد روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود، دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد...

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون و آرمین رحیمیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha