۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 83450113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح هشت طرح هفته دولت راهداری سمنان با ۲۷۹ میلیارد ریال

سمنان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: هشت طرح این اداره کل در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای آن‌ها ۲۷۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

احسان منصور کیایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در بخش حمل و نقل بهره‌برداری گام اول مجتمع‌های خدماتی رفاهی در شهرستان‌های دامغان و مهدیشهر شامل جایگاه سوخت، نمازخانه‌ها ، مکان‌های بهداشتی ، غرفه تجاری با ۱۲۵ میلیارد ریال و بهره برداری از ۲ شرکت حمل و نقل در شهرستان‌های سمنان و سرخه با ۵۵ میلیارد ریال با همکاری بخش خصوصی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل در هفته دولت است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: دولت تدبیر و امید در ۲ سال گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های راهداری استان هزینه کرد.

وی بیان کرد: چهار طرح بخش راهداری استان سمنان شامل عملیات تراش ، روکش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در شهرستان‌های سمنان، سرخه و آرادان ، بهسازی روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان دامغان در روستاهای رضی آباد، حاجی آباد ، امام آباد- زرین آباد و عوض آباد، جزن و شریفیه وعملیات روکش آسفالت گرم محورسمنان-معلمان است .

۸۳۴ طرح در هفته دولت ۹۸ در استان سمنان بهره برداری و کلنگ‌زنی می شود.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

اخبار مرتبط