۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 83450152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت طرح برق‌رسانی هفته دولت دامغان افتتاح می‌شود

۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۹
کد خبر: 83450152
هشت طرح برق‌رسانی هفته دولت دامغان افتتاح می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر شبکه توزیع برق شهرستان دامغان گفت: هشت طرح عمرانی برق‌رسانی این شهرستان با صرف هشت میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

سید محمد حسین ترابی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: احداث ۴۲۰ متر شبکه روشنایی معابر در روستای بخش‌آباد، تقویت ترانس‌های شهرستان دامغان با ظرفیت یک‌هزار کیلوولت آمپر برای تامین برق متقاضیان از جمله طرح های قابل افتتاح در این هفته است. 

وی ادامه داد: بهینه‌سازی شبکه توزیع برق و نصب چهار دستگاه پست زمینی در نقاط مختلف این شهرستان با هزینه ۸۸۹ میلیون ریال نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد. 

ترابی اظهار داشت: توسعه شبکه فشار ضعیف شهر دیباج با اعتبار ۲۲۹ میلیون ریال، نصب هشت دستگاه فنی در فرعی‌های فیدر جاوید، جابه‌جایی و رفع حریم شبکه در شهرستان دامغان با هزینه ۷۹۹ میلیون ریال از دیگر طرحهای قابل‌افتتاح به شمار می‌رود.

وی همچنین به بهره برداری از طرح بهسازی یک‌هزار و ۲۵۰ انشعاب تک‌فاز و سه فاز و نصب ۳۰۰ انشعاب و لوازم اندازه‌گیری با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال در شهرستان دامغان خبر داد.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان دامغان، به آغاز عملیات چهار طرح شرکت توزیع برق اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال، عملیات احداث ۲ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط و پست هوایی در روستای بخش آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال آغاز می شود.

وی افزود: احداث ۲۷۵ متر شبکه فشار متوسط، ۲ دستگاه پست هوایی ۲۰۰ کاوا و احداث شبکه روشنایی معابر به میزان ۱۲۰ متر، از جمله طرح های مربوط به شهر دامغان است که عملیات آن با صرف، ۲ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال در هفته دولت امسال آغاز می شود.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: طرح اصلاح و تقویت شبکه روستای حسین آباد و مومن آباد جهت بهبود ولتاژ با اعتبار ۴۲۲ میلیون ریال در هفته دولت امسال آغاز خواهد شد.

۱۲۲ طرح عمرانی هفته دولت امسال توسط ۱۷ دستگاه اجرایی با صرف  ۳۲۷ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال در دامغان افتتاح می شود. 

۹۸۵۶/۶۱۰۳