۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 83450440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتایج کبدی کاران قم در المپیاد استعدادهای برتر راضی‌کننده است

قم – ایرنا – رئیس هیات کبدی قم با اشاره به اعزام ۲ تیم دختران و پسران استان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کبدی گفت: نتایج کبدی کاران استان در این المپیاد راضی‌کننده و نشان از آینده درخشان این ورزش در قم دارد.

مسلم رشیدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ناکامی تیم کبدی دختران قم در رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها افزود: درگذشته تیم کبدی دختران قم،‌حتی از کسب یک پیروزی ناتوان بود ولی امروز شاهد هستیم که این تیم علاوه بر کسب پیروزی‌های ارزشمند، در برابر مدعیان کشور می‌ایستد و با حداقل اختلاف نتیجه را واگذار می‌کند.

وی ادامه داد: نتایج تیم کبدی دختران و پسران قم در این رقابت‌ها نشان می‌دهد که برنامه‌های هیات در استعدادیابی، به‌کارگیری مربیان باتجربه و همچنین سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه موفق بوده و در حال ثمر دادن است.

وی اضافه کرد: کبدی کاران استان ازنظر تاکتیکی و تکنیکی در این مسابقات از سطح بسیار خوب و قابل قبولی برخوردار بودند که در صورت استمرار دوره‌های آموزشی و افزایش تجربه آن‌ها با حضور در مسابقات مختلف به‌طورقطع شاهد تبدیل قم به یکی از مدعیان کبدی کشور خواهیم بود.

رشیدی گفت: تیم دختران قم در یک‌چهارم نهایی برابر تیم قدرتمند و پرستاره گلستان، ۲۶ بر ۲۳ مغلوب شدند و نتوانستند به نیمه‌نهایی برسند و از میان ۳۱ تیم حاضر در این رقابت‌ها جزو هشت تیم اول قرار گرفت.

وی با اشاره به نتایج کبدی کاران پسر استان در این رقابت‌ها گفت: تیم پسران قم از وضعیت بهتری برخوردار است و با توجه به نتایج این تیم در مرحله گروهی و صعود به جمع هشت تیم، امیدواریم شاهد بالا رفتن کبدی کاران پسر قم بر روی سکوی این رقابت‌ها باشیم.

۲۸۰  کبدی کار در ۲ بخش بانوان و آقایان ذیل هیات کبدی قم سازمان‌دهی شده‌اند.

دومین المپیاد استعدادهای برتر کبدی در بخش پسران از دوم تا دهم شهریور در استان سیستان و بلوچستان و در بخش دختران از ۳۰ مردادماه تا پنجم شهریور در آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

۷۴۰۴/ / ۱۱۷۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha