۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 1176
کد خبر: 83450676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۷ پروژه ویژه هفته دولت در شهرستان زهک آماده راه‌اندازی است

زاهدان - ایرنا - فرماندار شهرستان زهک در شمال سیستان و بلوچستان گفت: ۳۷ پروژه مختلف با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در این شهرستان به اجرا درآمده که به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

غلامرضا اربابی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۶ طرح از مجموع طرح‌های یادشده مربوط به حوزه اشتغال است.

وی ادامه داد: افتتاح مرکز جامع سلامت در روستای خمک با زیرپوشش قرار دادن هشت روستا و بهره‌مندی چهار هزار نفر با اعتبار ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از جمله طرح‌هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار شهرستان زهک تصریح کرد: بهره برداری از مجهزترین خودرو امداد و نجات با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، افتتاح چند طرح برق رسانی، روشنایی و آسفالت معابر روستایی، طرح‌های متعددی در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی، دامداری و شیلات از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان است.

وی یکی از مشکلات مردم شهرستان زهک را نبود مرکز ثبت اسناد و املاک عنوان کرد و گفت: نبود این اداره موجب شده بود که مردم برای انجام کارهای اداری به زابل عزیمت کنند که با پیگیری‌های انجام شده از ۲ ماه پیش این مرکز در شهرستان زهک مستقر شد که در این هفته بطور رسمی افتتاح می‌شود و مردم می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

اربابی بیان کرد: دیدار با مردم و مسئولان، حضور در مساجد مختلف روستاهای تابعه این شهرستان و گفت‌وگو با مردم، دیدار با جوانان و نخبگان و همچنین دیدار با معتمدان و ریش سفیدان منطقه از جمله برنامه‌های فرماندار و مسئولان ادارات زهک در هفته دولت است.

به گزارش ایرنا منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایت نیمروز افغانستان هم مرز است.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha