۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴
کد خبر: 83451497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توافق های انجام شده با صندوق بازنشستگی فولاد باید عملیاتی شود

کرمان - ایرنا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به اندازه سر سوزنی از مطالبات به حق بازنشستگان فولاد کرمان کوتاه نمی‌آییم و توافقات انجام گرفته با صندوق بازنشستگی فولاد باید عملیاتی شود.  

به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از درمانگاه فولاد افزود: صندوق بازنشستگان فولاد متعلق به ۸۵ هزار بازنشسته فولاد کشور است که اعضای آن در شرایط سنی و جسمی خاص هستند.
وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی فولاد تنها صندوقی است که ورودی ندارد بیان داشت: لذا باید اولویت نخست اداره این صندوق بر این باشد که وضعیت اعضای صندوق را در ۲ بخش حقوق و دستمزد و درمان، به درستی مدیریت کند.
پورابراهیمی به تغییرات مدیریتی در صندوق بازنشستگان فولاد اشاره کرد و گفت: با دکتر عسکری در خصوص راه اندازی درمانگاه تخصصی بازنشستگان فولاد، مجتمع فرهنگی، آموزشی ورزشی و درمانی و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد و معوقات توافق کرده بودیم و پیگیری آنها را هم داریم.
وی از هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد کرمان برای پیگیری مسائل تقدیر کرد و گفت: با دارایی ها و مطالبات صندوق می توانیم، پنج برابر جمعیت کنونی را از صندوق بپردازید و امکانات و دارایی صندوق متعلق به اعضای آن است.
پورابراهیمی گفت: نشستی با مدیرعامل جدید صندوق داشتیم و عنوان کردیم هر توافقی در کرمان از سوی بازنشسته‌ها با مجموعه صندوق قبلا انجام شده باید کاملا اجرایی شود.  
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان نیز قرار بود برای طرح توسعه ذغال در استان کرمان داشته باشیم و این توافق را هم جلو می‌بریم.
۳۰۲۹ / ۵۰۵۴

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha