۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۳۰
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83452454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمان ووشو آسیا با استقبال مردم وارد زادگاهش بوکان شد

مهاباد- ایرنا- «قرنی ابراهیمی» ورزشکار نوجوان بوکانی که در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا به مدال طلا رسیده است عصر امروز/ دوشنبه/ با استقبال گسترده مردم و مسوولان، وارد زادگاهش شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری بوکان در مراسم استقبال از این ورزشکار شایسته که با حضور گسترده ورزشکاران در ورزشگاه سه هزار نفری میلاد نور مجموعه ورزشی «وحدت» این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: موفقیت این ورزشکار و دیگر ورشکاران بوکانی در مسابقات بین‌المللی مایه مباهات و افتخار برای این شهرستان و استان آذربایجان‌غربی است.

لقمان خسروپور با بیان اینکه وظیفه ما مسوولان است که با برنامه‌ریزی درست و صحیح این ورزشکار را جهت فیکس شدن در تیم ملی و حضور در دیگر رقابت های جهانی حمایت کنیم افزود: امروز در این شهرستان در حوزه ورزش جهش‌های خوبی صورت گرفته که کسب ۲ عنوان نخست در آسیایی نشان از استعداد و توانایی جوانان بوکانی دارد.

وی از احداث خانه تکواندو و ووشو در قالب مجموعه طبقاتی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای تجلیل از افتخارآفرینی این ۲ مدال‌آور این شهرستان در رشته‌های ووشو و تکواندو این ۲ خانه تخصصی با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال در آینده احداث خواهد شد.

دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از روز دوشنبه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور در کشور برونئی برگزار شد و تیم ووشوی جوانان کشورمان در این مسابقات به پنج طلا، چهار نقره و هشت برنز دست پیدا کرد.

در این دوره از رقابت‌ها قرنی ابراهیمی در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم ساندای پسران برابر «گاپاروف » از کشور  قزاقستان قرار گرفت و توانست حریف خود را در ۲ راند متوالی شکست داده و به مدال طلا دست پیدا کند.

از ابتدای سالجاری تاکنون ۲ ورزشکار بوکانی در رشته های ووشو و تکواندو موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی شده‌اند.

بوکان یکی از قطب‌های مهم ورزشی در استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha