۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۵۳
کد خبر: 83452733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح های روستایی شهرستان قرچک افتتاح شد

۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۵۳
کد خبر: 83452733
طرح های روستایی شهرستان قرچک افتتاح شد

تهران – ایرنا - همزمان با سومین روز از هفته دولت و با حضور معاون استاندار تهران، چند طرح روستایی از جمله ایستگاه آتش نشانی روستای قشلاق دوم از توابع بخش مرکزی شهرستان قرچک مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز دوشنبه و با حضور محمد امامی امین برگزار شد، عملیات احداث زمین چمن مصنوعی و کتابخانه روستای داودآباد و ساختمان دهیاری روستای محمد آباد از توابع بخش مرکزی قرچک آغاز گردید.
بخشدار مرکزی قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : ایستگاه آتش نشانی روستای قشلاق دوم با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری احداث شده و بخشی از نیازهای روستای داودآباد که از مناطق پرجمعیت شهرستان است برطرف می شود.


علیرضا رشیدیان افزود: همزمان با هفته دولت عملیات احداث کتابخانه عمومی روستای داودآباد  با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال  در مساحت ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۸۰ مترمربع، زمین چمن مصنوعی روستای داودآباد با اعتبار ۵ میلیارد ریال در مساحت یک هزار و ۱۷۲ مترمربع و ساختمان دهیاری روستای محمدآباد درمساحت ۳۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز گردید.
وی با  اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان قرچک در یکسال گذشته گفت : اجرای عملیات زیرسازی و کفپوش هشت روستا با متراژ ۲۲ هزار و ۸۵۲ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت معابر هشت روستا با متراژ ۷۲ هزار و ۶۸۹ متر مربع و ترمیم، تخریب و جدولگذاری هشت روستا به متراژ ۱۵ هزار و ۸۳۱ متر و اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیاردو ۸۱۵ میلیون ریال بخشی از اقدامات عمرانی بخش مرکزی قرچک است.


وی همچین از اجرای روشنایی روستاهای صالح آباد و ولی آباد با اعتبار یک میلیارد و ۲۴ میلیون ریال، احداث بوستان گلزار در روستای قشلاق دوم با مساحت ۵۳۰ مترمربع و اعتبار ۴۵۱ میلیلون و ۴۸۵ هزار ریال، احداث اولین پایگاه آتش نشانی روستایی در روستای قشلاق دوم با مساحت ۴۴۶ مترمربع و اعتبار ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال، احداث نخستین سامانه پایش تصویری روستایی در روستای قشلاق اول با اعتبار یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به عنوان دیگر اقدامات عمرانی در روستاهای بخش مرکزی قرچک یاد کرد.
رشیدیان افزود: تعویض و اصلاح تأسیسات شبکه های آبرسانی در سطح روستاهای تابعه،احداث بوستان گلزار در روستای قشلاق دوم به مساحت ۵۲۰ مترمربع ویژه بانوان، احداث سالن ورزشی روستای داودآباد به مساحت ۲ هزار مترمربع، احداث کتابخانه عمومی روستای قشلاق دوم و بازنگری و تصویب طرح هادی روستاهای قشلاق جیتو، صالح آباد، قشلاق اول و قشلاق دوم  از دیگر اقدامات صورت گرفته در روستاهای بخش مرکزی قرچک است.


وی گفت: اختصاص اعتبارات ویژه از محل مالیات بر ارزش افزوده از سوی دولت، چهره مناطق روستایی شهرستان قرچک را دگرگون کرده و امروزمناطق روستایی این شهرستان از تمامی امکانات و زیرساخت های توسعه برخوردار می باشند.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha