۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 83453215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی و تولیدی در ماسال

رشت - ایرنا - به‌مناسبت هفته دولت پروژه‎های حوزه راه و شهرسازی و نیز واحد تولیدی در شهرستان ماسال واقع در غرب استان گیلان به بهره‌برداری رسید.

سه پروژه حوزه راه و شهرسازی به صورت همزمان با حضور فرماندار ماسال به بهره برداری رسید. به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی ماسال؛ برای اجرای روکش آسفالت محور چاله سرا به امام زاده شفیع ، یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
فرهاد گل محمدی اجرای پروژه های دیوار حفاظتی روستای چسلی و دیوار حفاظتی ماسال به گیلوان را از دیگر پروژه های راه و شهرسازی عنوان کرد که در هفته دولت به بهره برداری رسید و افزود: در مجموع برای اجرای این سه پروژه بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

همچنین یک واحد استخر پرورش ماهیان سردآبی در بنه سرای شاندرمن به بهره برداری رسید.

به گفته رئیس اداره شیلات رضوانشهر و ماسال ، برای راه اندازی این استخر ۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده و ظرفیت تولید این استخر، دو تن ماهی قزل آلا در سال است.
محمدتقی زمانی با اشاره به اهمیت راه اندازی پروژه های خانگی افزود: راه اندازی پروژه های مشاغل خانگی شیلات در روستا در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه فرهنگ کار و حمایت از تولید در سطح خانواده ها انجام می شود و می تواند با افزایش درآمد خاوارهای روستایی از مهاجرت آن ها به شهر جلوگیری کند.

ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و  همزمان با هفته دولت امسال ۲۰۶ پروژه با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می رسد.

۷۲۹۵/۲۰۰۷/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha