۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 83457128
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری برنامه‌های نشاط‌ آفرین در استان سمنان تدوام یابد

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: برگزاری برنامه‌های نشاط آفرین مانند رویدادهای ورزشی و فرهنگی در استان سمنان تدوام یابد.

حبیب‌الله خجسته پور روز پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: برگزاری بزرگترین جشنواره فرهنگی و ورزشی کشور در استان سمنان در گرامیداشت هفته دولت امسال شور و نشاط را در بین شهروندان به ارمغان آورد.

وی خاطر نشان کرد: این رویداد مهم ورزشی و فرهنگی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و برای افزایش نشاط اجتماعی برگزاری رویدادهای از این دست مستمر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه چهار نماینده مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در این جشنواره فرهنگی و ورزشی مرکز استان حضور داشتند ،گفت: برگزاری رویدادهای از این دست در افزایش روزافزون وحدت و همدلی در بین شهرستان‌های استان تاثیرگذار است.

خجسته پور اضافه کرد: جشنواره شهید رجایی به صورت شهرستانی هم در سمنان برگزار می شود و فرمانداری‌های برتر در نشست شورای اداری و یا شورای برنامه ریزی استان تجلیل می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در هفته دولت برای کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های اقتصادی و عمرانی نقش پررنگی داشتند.

در این جشنواره احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.

مدیران کل ۱۹ دستگاه اجرایی استان سمنان در جشنواره شهید رجایی در پنج شاخص تقدیر شدند.

دیروز در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی کشور از علیرضا آشناگر استاندار سمنان به خاطر کسب عنوان دومین استان برتر در شاخص میزان رضایتمندی مردم از بخش اجرایی، توسط حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری قدردانی شد.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

برچسب‌ها