۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷
کد خبر: 83457249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهک های توانمند از چرخه دریافت یارانه حذف شوند

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رفع محرومیت را به صورت مطلق به دلیل گسترده بودن این امر غیر ممکن دانست و گفت: با حذف دهک های توانمند از چرخه دریافت یارانه می توان به دهک های پایین جامعه رسیدگی کرد تا فاصله ها کم شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" روز پنجشنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور گفت:طرح هایی که به مرحله اجرا در می آیند زمانی خوب هستند که بعد از اجرا معدل خوبی از خود به جا بگذارند.

وی ادامه داد: طرح های کمیته امداد بعد از اجرا نمره قابل قبولی کسب کرده اند اما در جاهایی نیز دچار انحراف شده اند زیرا برخی افراد تسهیلات را دریافت کرده اما در جایگاه تعریف شده از آن استفاده نکرده اند لذا باید بازنگری در لیست افراد خارج شده از حمایت صورت گیرد تا افرادی که هنوز نیازمندند مجدد حمایت شوند

امام جمعه کرمان گفت : این نهاد  محبوب سه ویژگی مهم دارد که آن را از دیگر نهادها متمایز می کند و نخستین ویژگی کمیته امداد به عنوان نهادی ارزشمند این است که در راس آن، ولی امر مسلمین قرار دارد و تحت نظر ایشان تاسیس شده است.

وی ادامه داد: دومین ویژگی، ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) قشر آسیب پذیر به عنوان حوزه ماموریت این نهاد می باشد و وجود مدیران وارسته، دلسوز، شریف و متدین کمیته امداد هم به عنوان ویژگی سوم این نهاد است.

امام جمعه کرمان  خیران را یکی از ظرفیت‌های کمیته امداد دانست و گفت: باید با ایجاد برنامه ها و طراحی های جدید برای توانمندسازی مددجویان در جذب خیران تلاش کرد. حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت:

۳۰۲۹ / ۵۰۵۴

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha