۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 1767
کد خبر: 83466507
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان ثبت‌نام کاروان نور اربعین حسینی منتشر شد

تهران-ایرنا- فراخوان ثبت‌نام قاریان و گروه‌های تواشیح در کاروان نور جهت شرکت در موسم اربعین حسینی منتشر شد.

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور همانند سالهای گذشته با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سایر نهادها و دستگاه‌های قرآنی کشور تحت عنوان «کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین» مسئولیت سازماندهی و اجرای برنامه‌های قرآنی در رویداد راهپیمایی عظیم معنوی اربعین در کشور عراق را بر عهده دارد. در موسم اربعین امسال هم کاروان نور متشکل از قاریان و گروه‌های تواشیح ممتاز کشورمان به این مأموریت قرآنی اعزام خواهند شد.

به موجب این فراخوان، قاریان ممتاز سراسر کشور می‌توانند، از امروز، لغایت ۱۹ شهریور ماه در صورت تمایل و دارا بودن شرایط نسبت به ثبت نام و اعلام آمادگی در پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به نشانی www.etghan.ir اقدام کنند.

بدیهی است، صرف دارا بودن شرایط به معنای عضویت قطعی قاری محترم در کاروان نور نیست و با توجه به محدودیت‌های موجود به ناچار تعداد مشخصی از متقاضیان عزیز با در نظر گرفتن اولویت انتخاب، جهت حضور در این کاروان دعوت می‌شوند. همچنین فراخوان ثبت نام گروه‌های تواشیح از بین گروه‌های ممتاز کشور که دارای شرایط لازم می‌باشند، به صورت مجزا صورت خواهد گرفت.

بنابر اعلام این اتحادیه شرایط قاریان و گروه‌های تواشیح متقاضی برای شرکت در این به شرح زیر است.

داوطلبین مربوط باید سن بالای ۱۸ سال، قاری ممتاز کشوری یا حداقل قاری ممتاز در سطح استان، دارای تأیید سطح فنی قاری توسط یک نفر از اساتید برجسته کشور، واجد روحیه همکاری و تحمل شرایط سختی که ناشی از کمبود امکانات در این سفر، عدم عضویت در کاروان نور در سال‌های گذشته، حضور تمام وقت در ایام اعزام کاروان نور (۸ الی ۲۲ صفر ۱۴۴۰)، داشتن پاسپورت به حداقل ۶ ماه اعتبار باشند.

گفتنی است اسامی کاروان نور جمهوری اسلامی اعزامی به کربلای معلی، هفته آخر شهریورماه و پس از بررسی نتایج ثبت نام در فراخوان یاد شده، اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha