۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۴
کد خبر: 83468205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آب سرد رییس آبی‌اناری‌ها روی سر «نیمار»

۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۴
کد خبر: 83468205
آب سرد رییس آبی‌اناری‌ها روی سر «نیمار»

تهران- ایرنا- رییس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با تلویزیون باشگاه به پرسش‌های مرتبط با بازار نقل و انتقلات از جمله مذاکرات شکست خورده بازگشت «نیمار» به نیوکمپ پاسخ داد.

«جوزپ ماریا بارتومئو» در طول تابستان سال جاری مذاکراتی را با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بر سر انتقال مرد برزیلی به نیوکمپ انجام داد؛ مذاکراتی که به هیچ نتیجه‌ای نرسید و در نهایت مهاجم سلسائو در پاریس ماندگار شد.

در این بین، بارتومئو در پاسخ به احتمال ورود مجدد بارسلونا به مذاکرات برای امضای قرارداد با نیمار در ژانویه سال آینده، اظهار داشت: او در برنامه‌های ژانویه بارسلونا جایی ندارد؛ بارسلونا نمیتواند درخواست‌های پی‌اس‌جی را برآورده کند؛ علاوه بر این، بارسا هرگز پیشنهاد معاوضه بازیکن را مطرح نکرد بلکه این پی‌اس‌جی بود که چنین پیشنهادی را به میان آورد.

وی ادامه داد: ما هر کاری که می‌توانستیم برای بازگشت نیمار انجام دادیم؛ این موضوع که نیمار از پاری‌سن‌ژرمن خواست تا تنها با بارسلونا مذاکره کند نیز حقیقت دارد اما انتقال هم از لحاظ مالی و هم در سطح اجتماعی کار سختی بود.

بارتومئو در ادامه با اشاره به گزارش‌ها در خصوص اعمال فشار «لیونل مسی» برای جذب مجدد نیمار تاکید کرد: مسی به من نگفت که با نیمار قرارداد امضا کنم؛ این چیزی جز یک افسانه نیست! بازیکنان در مورد خریدها حق اظهار نظر ندارند و تنها به معاونت ورزشی، معاونت فنی و مدیران باشگاه مربوط می‌شود.

وی افزود: امسال خیلی زود تیم را آماده کردیم و درست است که ۲۱ نفر در اختیار داریم اما نسبت به سال گذشته مجموعه رقابتی‌تر را گرد هم آوردیم.

رییس آبی‌اناری ها در خصوص جزئیات مرتبط با انتقال «آنتوآن گریژمان» از اتلتیکو به بارسا نیز اظهار داشت: رقم فسخ قرارداد وی با یک وام ۶۰ میلیون یورویی و مبالغی که سایر باشگاه‌ها به ما بدهکار بودند تامین شد.

بارتومئو در رابطه با قرارداد مسی نیز تاکید کرد: مسی تا پایان فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ با ما قرارداد دارد اما بندی در این قرارداد وجود دارد که وی را قادر می سازد پیش از آخرین سال قرارداد از بارسا جدا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha