۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۴۰
کد خبر: 83476693
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اولین نیمه سه امتیازی استقلال

۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۴۰
کد خبر: 83476693
اولین نیمه سه امتیازی استقلال

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید تا این تیم برای اولین بار از آغاز فصل جدید لیگ برتر، با سه امتیاز راهی رختکن شود.

تیم فوتبال استقلال عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت.

این دیدار در حضور حدود ۱۴ هزار تماشاگر ورزشگاه شهید بهنام محمدی و با قضاوت « محمدرضا اکبریان» آغاز شد.

آبی‌پوشان که در ۲  هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر با دریافت ۲ گل در دقایق پایانی از کسب پیروزی محروم شده بودند با انگیزه زیادی در این مسابقه به میدان رفتند تا اولین پیروزی و سه امتیاز کامل را به دست آورند.

نفت مسجدسلیمان نیز که از بازی‌های خود تنها ۲ امتیاز کسب کرده است، با هدف  برتری در خانه برابر آبی‌پوشان پایتخت صف‌آرایی کرد.

دقیقه ۴: پاس محمد دانشگر به مهدی قائدی رسید تا این بازیکن در موقعیت تک به تک با فرعباسی قرار گیرد اما ضربه کم‌دقت این بازیکن باعث شد تا توپ به گل تبدیل نشود.

دقیقه ۱۷: شیخ دیاباته در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان صاحب توپ شد و ضربه این بازیکن با اشتباه فرعباسی همراه شد تا قائدی دروازه حریف را باز کند.

دقیقه ۲۹: ضربه سر شیخ دیاباته روی سانتر از سمت راست با احتلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: «شیخ دیاباته » جای خود را به «مرتضی تبریزی» داد.

دقیقه ۳۴: ضربه سر بازیکن نفت مسجدسلیمان از چند قدمی دروازه با برخورد به پای حسینی و تیر دروازه راهی به سمت دروازه نبرد.

نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، هروویه میلیچ، وریا غفوری، آرش رضاوند، علی کریمی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته

سرمربی: آندره آ استراماچونی

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

حبیب فرعباسی، محمد طیبی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان، عباس عسگری، حسین ابراهیمی، عماد میرجوان، میثم نقی زاده، علیرضا علیزاده و سجاد جعفری

سرمربی: مهدی تارتار

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha