کاپیتان تیم بسکتبال نفت: هدفمان قهرمانی در باشگاه‌های آسیا است

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان درباره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: این مسابقات همیشه کیفیت بالایی دارد و تیم‌ها با بهترین شرایط وارد آن می‌شوند اما ماهم تیم خوبی داریم و هدفمان قهرمانی است.

«سعید داورپناه» بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره حضور این تیم در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: رقابت‌های باشگاه‌های آسیا همیشه کیفیت بالایی دارد و امسال نیز تیم‌های خوبی در مسابقات شرکت کرده‌اند. به نظرم امسال سطح مسابقات دشوارتر خواهد بود و خیلی‌ها می‌خواهند برابر نماینده ایران برنده باشند.

وی افزود: همه تیم‌ها با بازیکن خارجی به تایلند می‌آیند و همین مساله می‌تواند مسابقات را دشوار کند. ما بدون بازیکن خارجی در این تورنمنت شرکت می‌کنیم اما بازیکنان خوب و آماده‌ای در ترکیب داریم. بازیکنانِ کمکی خوبی هم به تیم اضافه شده‌اند که می‌توانند در این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشند.

ملی‌پوش بسکتبال ایران که در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی حضور داشت درباره ترکیب نفت آبادان برای این مسابقات تاکید کرد: ترکیب خوبی داریم. بازیکنان ایران همیشه توانمند هستند و اکنون نیز با ترکیب قدرتمندی به رقابت‌ها می‌رویم. آمدن بازیکنان کمکی هم در شرایط فنی و روانی تیم تاثیر مثبت داشت و امیدوارم که بتوانیم در باشگاه‌های آسیا نماینده خوبی باشیم و نتیجه‌ای شایسته بسکتبال ایران کسب کنیم.

داورپناه همچنین گفت: بازیکنان آماده هستند. در این مدت تمرین هم کرده‌اند و انشالله با شروع مسابقات برای بهترین نتیجه تلاش می‌کنند. در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا بحث بسکتبال ملی مطرح است و اینکه بازیکنان با تفکر ملی وارد تیم ما شدند اتفاق بزرگ و شایسته‌ای بود.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت تصریح کرد: در دوره گذشته پتروشیمی قهرمان شده و امسال ما باید تلاش کنیم این قهرمانی برای ایران بماند و جام را حفظ کنیم. همانطور که گفتم بحث بسکتبال ایران مطرح است و باید به دنبال بهترین نتیجه باشیم و قهرمانی را کسب کنیم.

وی درباره وضعیت نفت آبادان برای لیگ برتر نیز تصریح کرد: نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی است اما کارمان اصلا در لیگ آسان نیست. تیم‌های زیادی آمده‌اند و بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند. امسال تیم براساس نگاهی که باشگاه نفت آبادان داشت وارد لیگ می‌شود و به طور قطع کارمان در مسیر قهرمانی دشوار است.

داورپناه در پایان گفت: به طور حتم لیگ خوبی خواهیم داشت. با توجه به اینکه تیم ملی راهی المپیک شده، انگیزه خوبی به بسکتبال تزریق شده‌ است. تیم‌های خوبی هم آمده‌اند و امیدوارم که از این فرصت به بهترین شکل استفاده شود. قطعا با این اتفاق‌ها شاهد لیگی خوب خواهیم بود. حضور در المپیک یک اتفاق بزرگ است و می‌تواند باعث رشد بسکتبال شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha