۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۲
کد خبر: 83492391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یاد شهدای فرهنگی آستارا گرامی داشته‌ شد

۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۲
کد خبر: 83492391
یاد شهدای فرهنگی آستارا گرامی داشته‌ شد

آستارا - ایرنا - یادواره ۱۲ دانش‌آموز و پنج معلم شهید آستارا به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور جمعی از مسئولان، مربیان و آینده‌سازان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه آستارا روز پنجشنبه در این یادواره در سالن کانون امام (ره) این شهرستان گفت: دفاع عقلانی از دین، وظیفه جامعه فرهنگی است و دانش آموزان باید با الگوگیری از رفتار شهدا، مروج ارزش های دینی و اسلامی باشند.

سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: تلاش علمی دانش آموزان، ضامن آینده کشور است و جوانان آگاه باشند که دشمن با تمام ابزار برای سستی عقیده و باور نوجوانان و جوانان تلاش می کند. 

فرمانده سپاه آستارا گفت: انقلاب اسلامی باعث افول قدرت آمریکا شد و گروه های دست نشانده آن نظیر داعش، به هدف شوم خود در منطقه نرسیدند و جوانان ما راه شهدا را ادامه خواهند داد. 

مدیر آموزش و پرورش آستارا هم گفت: شهدای دانش آموز و فرهنگی در زمان خود به عنوان افراد بصیر و ولایی، با خدا معامله کردند و فرهنگ ایثار و شهادت مانع ورود آسیب به ایران شد.

سجاد موسوی افزود: دانش آموزان در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیشقدم شوند و ترویج امور اخلاقی و دینی توسط قشر جوان، جامعه را از هر گونه فساد پاک خواهد کرد. 

این آئین با شعرخوانی، مداحی و پخش نماهنگ هشت سال دفاع مقدس خاتمه یافت. 

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور، سالروز تهاجم نظامی عراق به ایران آغاز شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۶ شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است. 

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha