۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 945
کد خبر: 83493944
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کمک ۴.۴ میلیارد ریالی به خانواده‌ زندانیان نیازمند تبریز

تبریز- ایرنا- مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان تبریز با بیان اینکه این سازمان غیردولتی حدود ۴۰۰ خانواده زندانی را زیرپوشش خود دارد، گفت: امسال ۴.۴ میلیارد ریال به این خانواده‌ها کمک نقدی شد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نصرتی روز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: امسال مجموع درآمدها و اعتبارات انجمن هشت میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال بوده که از این مقدار تا اول شهریور سال جاری چهار میلیارد و ۴۴۳ میلیون به خانواده های زندانیان نیازمند کمک نقدی شده است.

وی افزود: کمک های نقدی پرداخت شده به این خانواده ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۳۹ برابر شده است. 

وی ادامه داد: علاوه بر کمک نقدی، کمک های درمانی، تحصیلی، فرهنگی، شغلی و فعالیت های اقتصادی انجمن نیز با حفظ آبروی این خانواده ها در اختیارشان قرار داده شده است که تامین نوشت افزار و اقلام تحصیلی ۲۴۰ نفر از فرزندان مدرسه ای زندانیان از جمله آنها می باشد. 

نصرتی گفت: ارایه خدمات برای تامین نیازمندی های خانواده های زندانیان در تبریز الکترونیکی و برای این منظور کارت اعتباری بین اعضا توزیع شده تا با حفظ حیثیت و آبروی افراد، آنان بدون مراجعه به انجمن و با خرید از فروشگاه های زنجیره ای رفاه، نیازهای خود را برطرف کنند.  

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان تبریز  یادآوری کرد: حفظ بنیان و استحکام خانواده های زندانیان، جلوگیری از آسیب های اجتماعی و تلاش برای رفع نیازهای ضروری آنها از اهداف این انجمن است. 

نصرتی همچنین با اشاره به فتاوای مراجع تقلید کشور در خصوص امکان کمک به خانواده های زندانیان، گفت:  بر اساس فتواهای مراجع عظام تقلید، امکان کمک به این خانواده ها از طریق پرداخت زکات، خمس و فطریه فراهم شده و مردم نیز می توانند کمک های خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۹۲۴۷۱۹۰۰۰ انجمن حمایت از خانواده های زندانیان تبریز واریز کنند. 

۳۰۹۳/۵۱۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha