۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 1433
کد خبر: 83495956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وحدت نیاز جدی کشور است

۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۲۵
کد خبر: 83495956
 وحدت نیاز جدی کشور است

بوشهر- ایرنا- مسئول مؤسسه علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم گفت: در شرایط حساس کنونی جامعه به حفظ و تحکیم وحدت و انسجام ملی نیاز دارد.

سردار محمد علی آسودی روز یکشنبه در همایش تجمع بزرگ ایثارگران عاشورایی در کنگان افزود: آن چیزی که موجب مصونیت کشور در برابر هجمه‌های دشمنان می‌شود حفظ وحدت، برادری و تحکیم همدلی در زیر بیرق ولایت است.

وی بیان کرد: هرگونه اختلال در وحدت و وفاق ملی حرکت در مسیر دشمن است.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حاکمیت وحدت و برادری بود.

سردار آسودی با تجلیل از وفاداری ملت شجاع و شهید پرور ایران اسلامی و تقدیر از صبر و ایثار خانواده معظم شهدا گفت: آن چیزی که امروز خانواده معظم شهدا را می‌رنجاند اختلاس‌ها، حقوق‌های نجومی و حرکت خلاف مسیر و آرمان‌های امام

راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب است.

وی با تحلیلی بر شرایط کنونی کشور و تلاش استکبار برای به زانو در آوردن ملت بزرگ ایران و نظام دینی گفت: جنگ امروز جنگ اراده‌هاست و ایمان، معنویت بالا و بصیرت زیاد می‌تواند  ارمغانآور پیروزی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان گفت: باز تعریف ایثار، مقاومت ملت ایران، رزمندگان و بویژه شهیدان والامقام ضروری است.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک افزود: شناخت دقیق ابعاد دفاع مقدس و ارزش‌های نشات گرفته از آن و استمرار و حفظ این دستاوردها و ارزش ها لازم است.

۷۲۰۸/۶۰۴۷/۶۰۴۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha