۸ مهر ۱۳۹۸، ۸:۰۴
کد خبرنگار: 2110
کد خبر: 83496453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۷۲ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در سروآباد پرداخت شد

سنندج - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سروآباد از پرداخت ۷۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان و مددجویان تحت پوشش این نهاد در نیمه اول سال جاری خبر داد.

کوهسار قاضی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات پرداخت شده از محل منابع داخلی امداد و بانکهای عامل برای ۱۹۴ نفر از متقاضیان و مددجویان تحت پوشش این نهاد ایجاد اشتغالزایی کرده است.

وی یادآور شد: تسهیلات اشتغالزایی بیشتر در بخش دامداری و کشاورزی به متقاضیان در روستاهای تابعه شهرستان پرداخت شده و انتظار می رود با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی،  افراد تحت پوشش این نهاد خودکفا شده و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.

قاضی زاده با بیان اینکه امسال به ۸۳ نفر از نوعروسان تحت حمایت کمک تهیه تامین جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است، افزود:  همچنین به ۵۳ نوداماد تحت پوشش نیز کمک هزینه ازدواج به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات امداد پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در ۶ ماهه نخست امسال برای مستمری بگیران و افراد تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان در مجموع ۱۲ میلیارد ریال اعتبار به حساب سرپرستان واریز شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سروآباد گفت: تعداد ۲ دستگاه تراکتور کشاورزی به مددجویان تحت حمایت روستای انجمنه از توابع بخش مرکزی در قالب تسهیلات طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی واگذار شده است.

از جمعیت ۵۰ هزار نفری شهرستان سروآباد ۹ هزار و ۳۳۷ نفر در قالب چهار هزار و ۴۱۲ خانوار زیر پوشش خدمات حمایتی و معنوی کمیته امداد هستند.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha