۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 83497710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمام معابر قم مزین به نام شهدا می‌شود

قم – ایرنا – رئیس شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه تمام معابر و کوچه‌های قم مزین به نام شهدا خواهد شد گفت:‌ شورای شهر نسبت به موضوع شهید و شهادت همواره توجه ویژه داشته و نامگذاری معابر به نام شهدا دراین راستا انجام می‌شود.

عبدالله جلالی عصر دوشنبه در یکصد و سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای معابر قم توسط برخی بدخواهان نظام، افزود: این عمل شنیع، خیانت به شهداست و خائنان به نظام و خون شهدا فکر نکنند که اقدام بزرگی انجام داده اند و به طور قطع پاسخ این خیانت خود را خواهند دید.

وی ، شهدا را عزیزان این ملت دانست و گفت: پاک کردن عنوان شهید از برخی تابلوهای معابر قم توسط مزدوران بیگانه موجب فراموشی یاد شهدا نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه از نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست داریم که این افراد به سرعت شناسایی و با آنها برخورد قانونی صورت گیرد، ادامه داد: شهدا به گردن همه ما حق دارند و نباید به سادگی از این موضوع عبور کرد که در این مسیر هوشیاری مردم ضروری است.

جلای تاکید کرد: خائنانی که عنوان شهید از پلاک معابر قم را مخدوش کردند، از خارج قم و به صورت برنامه ریزی شده بوده است تا وجهه قم به عنوان خاستگاه انقلاب را مخدوش کنند ولی این خیال خامی است که هرگز محقق نخواهد شد و همه مسئولان استان خود را متعهد به حرکت در مسیر راه شهدا هستند.

جلالی در ادامه با گرامیداشت هفتم مهرماه روز آتش نشانی گفت: کار در آتش نشانی و مباحث ایمنی کاری سخت و طاقت فرسا است که آتش نشانان در حوادث مختلف جان خود را از دست داده اند تا جان دیگران را نجات دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نگرانیهای پیرامون وضعیت ایمنی برخی اماکن عمومی و تجاری در قم وجود دارد گفت: تذکرات و پیگیریهای لازم در این زمینه انجام شده است که باید این پیگیری ها مستندسازی شود.

جلالی گفت:‌ درخواست مجموعه مدیریت شهری قم رفع نگرانی از نظر وضعیت ایمنی مجتمع های تجاری، اماکن عمومی و همچنین بازار قم است و باید این موضوع با دقت و حساسیت دنبال و مستند سازی شود.

وی با اشاره به مصدوم شدن برخی آتش نشانان قم در حوادث مختلف اظهار داشت: آتش نشانی قم با حداقل زمان در حوادث مختلف حضور داشته و اقدام های موثری برای ارائه خدمت به حادثه دیدگان انجام داده اند که این خدمات قابل تقدیر است.

جلالی، سرعت، دقت و آموزش های لازم برای مقابله با انواع حوادث را بسیار با اهمیت دانست و گفت: تنوع ماموریت ها، خطرات و تهدیداتی که در مسیر خدمت رسانی آتش نشانان وجود دارد، موجب شده تا کار آتش نشانان بسیار با اهمیت باشد.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha