امتیاز متخصصان دارای مطب در مناطق کمتر برخوردار تهران ۲ برابر می شود

تهران- ایرنا- معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: امتیاز متخصصانی که در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد مطب تاسیس می کنند، ۲ برابر شده و به ۶۰ امتیاز افزایش می یابد.  

به گزارش سازمان نظام پزشکی،  محمد جهانگیری روز دوشنبه درباره ارائه تسهیلات به متخصصانی که در شهرستان های شهریار،  قدس و ملارد مطب تاسیس می کنند، افزود: بر اساس درخواست های شبکه بهداشت و سازمان نظام پزشکی این شهرستان ها، جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران تشکیل دادیم که پس از بررسی های لازم مقرر شد تا تسهیلات لازم برای حضور و ایجاد مطب در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد از طریق سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت ارائه شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، پیشنهاد معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی برای حضور متخصصان و دایر کردن مطب در این شهرستان ها افزایش امتیاز برخورداری از حضور در این شهرستان خواهد بود. این متخصصان به جای ۳۰ امتیاز، از ۶۰ امتیاز برخوردار می شوند.

جهانگیری بیان کرد: همچنین برای انجام اقدامات درمانی در شهرستان‌هایی که  بیمارستان وجود ندارد، مجوز ارائه خدمات به بیماران در شهرستان های برخوردار از امکانات فراهم خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha