۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۴
کد خبرنگار: 786
کد خبر: 83500630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دو سند راهبردی جزیره کیش با حضور معاون قوه قضائیه رونمایی شد

کیش- ایرنا دو سند راهبردی شامل بیانیه راهبردی جزیر کیش در گام دوم انقلاب و منشور مبارزه با فساد روز چهارشنبه با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه در این جزیره رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، آیین رونمایی از این اسناد راهبردی که در نوع خود اولین در کشور عنوان شد، با حضور مدیرعامل و معاونان منطقه آزاد کیش، امام جمعه و امام جمعه اهل سنت، مدیران و مسئولان این جزیره در مرکز همایش‌های بین المللی کیش و همزمان با برگزاری جلسه شورای اداری این جزیره صورت گرفت.  

بیانیه راهبردی جزیره کیش در گام دوم انقلاب، در ۱۳ صفحه و در قالب ۷ سرفصل  ارائه شده و شامل مقدمه، اصول و ارزشهای بیانیه راهبردی جزیره کیش در گام دوم انقلاب، الزامات گام دوم انقلاب، توصیه های اساسی، مشابهت های اسناد فرادستی سازمان منطقه آزاد کیش با بیانیه گام دوم انقلاب، پیوستهای اجرایی، پرسشها و پاسخهای در زمینه این سند است.

همچنین منشور مبارزه با فساد سازمان منطقه آزاد کیش در ۵ صفحه مشتمل بر ۲۰ بند تدوین و  در هریک از بندها راهکارها و دستورالعمل های اجرایی برای پیشگیری از فساد ارائه شده است.

غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش در جریان رونمایی از دو سند راهبردی با اشاره به اینکه کار تدوین این اسناد بلافاصله پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص سرفصلهای گام دوم انقلاب در جزیره کیش در دستور کار قرار گرفته، گفت: این بیانیه از جامعیت کامل برخوردار است و باید مورد توجه مدیران و مسئولان منطقه قرار گیرد.

همچنین معاون اجتماعی قوه قضائیه رونمایی از دوسند راهبردی کیش را کاری ارزشمند و قوی توصیف کرد و افزود:  قوه قضائیه از این اقدام پشتیبانی و در مسیر طراحی شده توسط رهبرمعظم انقلاب انجام وظیفه می کند.

"محمد الفت" اضافه کرد: در سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب موضوع مبارزه با فساد اقتصادی به عهده قوه قضائیه گذاشته شده و در این ارتباط ستاد مرکزی سیاستهای اجرایی اقتصاد مقاومتی،  امور مربوطه را بطور جدی پیگیری می کند.

معاون اجتماعی قوه قضائیه دیشب وارد کیش شد و در بدو ورود ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در نشستی با کارکنان این قوه در کیش مشکلات آنان را بررسی کرد. 

وی همچنین سه شنبه شب درجلسه ای مشترک  به درد دل فعالان اقتصادی کیش را شنید و درخصوص حل  مشکلات و موانع کسب و کار در این جزیره  قول مساعد داد. 

 اجرای قانون و مقررات مناطق آزاد و همکاری بانکها مهمترین خواسته مشترک فعالان اقتصادی جزیره کیش بود که در نشست مشترک با معاون قوه قضائیه مطرح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha