۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۹:۱۷
کد خبر: 83504084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه جامع ارتباط با مشتری در شرکت گاز هرمزگان راه‌اندازی شد

بندرعباس- ایرنا- سامانه جامع ارتباط با مشتری (CRM) در راستای تکریم ارباب رجوع، سهولت و شفافیت در پیگیری امور در در شرکت گاز هرمزگان راه‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت گازهرمزگان گفت: این سامانه به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های ارتباط با مشتریان و مطابق با استانداردهای ISO ۱۰۰۰۲ و ISO ۱۰۰۰۴ است.

فواد حمزوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، رفاه حال ذی‌نفعان درون و برون سازمانی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه از دیگر ویژگی‌های راه‌اندازی سامانه ارتباط با مشتری عنوان کرد.

به گفته وی، این سامانه یکی از ابزارهای پرکاربرد در راستای برقراری ارتباط موثر، شفاف، آسان، و سرعت‌بخشی در رسیدگی و پاسخ به درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات شهروندان و همکاران شرکت گاز است.

مدیرعامل شرکت گازهرمزگان در خصوص نحوه استفاده از سامانه ارتباط با مشتری نیز بیان داشت: شهروندان با جستجوی سامانه ارتباط با مشتریان(CRM) در وب سایت شرکت گاز استان یا از طریق صفحه مرورگر خود، هرگونه درخواست، پیشنهاد و شکایت خود را مطرح کنند.

حمزوی ادامه داد: پاسخ برای مشتریان در بازه زمانی مشخص با ثبت شماره تماس، ارسال می‌شود.

وی افزود: با پیاده‌سازی این سامانه شهروندان هم‌چنین از طریق کد رهگیری امکان پیگیری لحظه‌ای درخواست شهروندان وجود دارد.  

۹۸۸۷ /۶۰۴۸

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha