مدیرعامل شرکت گازهرمزگان گفت: این سامانه به عنوان یکی از پیشرفتهترین سامانههای ارتباط با مشتریان و مطابق با استانداردهای ISO ۱۰۰۰۲ و ISO ۱۰۰۰۴ است.
فواد حمزوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، رفاه حال ذینفعان درون و برون سازمانی، صرفهجویی در وقت و هزینه از دیگر ویژگیهای راهاندازی سامانه ارتباط با مشتری عنوان کرد.
به گفته وی، این سامانه یکی از ابزارهای پرکاربرد در راستای برقراری ارتباط موثر، شفاف، آسان، و سرعتبخشی در رسیدگی و پاسخ به درخواستها، شکایات و پیشنهادات شهروندان و همکاران شرکت گاز است.
مدیرعامل شرکت گازهرمزگان در خصوص نحوه استفاده از سامانه ارتباط با مشتری نیز بیان داشت: شهروندان با جستجوی سامانه ارتباط با مشتریان(CRM) در وب سایت شرکت گاز استان یا از طریق صفحه مرورگر خود، هرگونه درخواست، پیشنهاد و شکایت خود را مطرح کنند.
حمزوی ادامه داد: پاسخ برای مشتریان در بازه زمانی مشخص با ثبت شماره تماس، ارسال میشود.
وی افزود: با پیادهسازی این سامانه شهروندان همچنین از طریق کد رهگیری امکان پیگیری لحظهای درخواست شهروندان وجود دارد.
۹۸۸۷ /۶۰۴۸
نظر شما