۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1253
کد خبر: 83513290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان تهران روزانه ۸۰ هزار پرس غذا در نجف توزیع می‌کند

تهران- ایرنا- رئیس کمیته نظارت بر عملکرد ستاد اربعین استان تهران با اشاره به فرآیند تهیه و توزیع غذای گرم بین زائران در شهر نجف کشور عراق اعلام کرد:‌ روزانه ۸۰ هزار پرس غذا توسط این ستاد در پنج آشپزخانه مجزا پخته و در محل‌های مختلف اسکان زائران در این شهر توزیع می‌شود.

جمال زنگیشه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد:‌ از جمله مراکز محل اسکان زائران در نجف که غذای تهیه شده توسط ستاد اربعین استان تهران  در آنجا توزیع می‌شود، صحن حضرت زهرا، پارکینگ طبقاتی و ثوره العشرین است. 

به گفته وی تیم‌های بازرسی استانداری تهران بر کیفیت طبخ غذا و نحوه توزیع آن به نحو مطلوب نظارت دارند.

این مسئول با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار زائر در صحن حضرت زهرا و پارکینگ طبقاتی در نجف اسکان داده شده‌اند افزود: اسکان زائران به‌طور مجزا برای خانم‌ها و آقایان در نظر گرفته، تداخلی در این مورد وجود ندارد و رضایت زائران فراهم شده است.
زنگیشه اظهارداشت: آتش‌نشانی و هلال احمر زیر مجموعه ستاد اربعین استان تهران نیز در قالب چهار ایستگاه ثابت در نقاط مختلف مستقر هستند و در صورت نیاز به مسافران اربعین خدمات ارائه می‌دهند.
رئیس کمیته نظارت بر عملکرد ستاد اربعین استان تهران گفت: همچنین روزانه ۶۰ تن آرد برای تهیه نان با سه دستگاه پخته می‌شود.
وی ادامه داد: ۳۰ دستگاه کامیون یخچال‌دار نیز برای نگهداری آب در نجف مستقر شده است تا آب خنک به زائران داده شود.
زنگیشه خاطرنشان کرد: از هفته گذشته که ستاد اربعین در نجف استقرار یافته گوشت قرمز از کشور عراق تهیه شده است و امروز گوشت مورد نیاز از ایران به دست ما می‌رسد.
وی گفت: همه این موارد از طریق کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط فرمانداری‌های استان تهران بوده و هیچگونه هزینه دولتی برای آن به کار گرفته نشده است.

تهرام/۱۳۴۸/ ۱۰۰۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha