۲۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰
کد خبر: 83521986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حناچی با خادمان اربعینی شهرداری تهران در کربلا دیدار کرد

تهران- ایرنا- شهردار تهران ضمن دیدار با خادمان اربعینی شهرداری خطاب به "خدام الحسین(ع)" مستقر در کربلا به قسمتی از زیارت اربعین اشاره کرد و گفت: سیدالشهدا(ع) با هدف والای رهانیدن مردم از جهالت جان مبارک خود را تقدیم کرد.

پیروزحناچی روز جمعه با حضور در محل اسکان نیروهای خادم الحسین (ع) در کربلا با اشاره به جمله معروف امام حسین (ع) مبنی بر اینکه اگر دین ندارید و به آخرت اعتقاد ندارید آزاده باشید، افزود: برداشت من از این جمله این است که آزادی و آزادگی مایه عاقبت به خیری ما می شود.

حناچی ادامه داد: همه ما به دین و آخرت اعتقاد داریم اما در کنار آن باید جوانمردی را سرلوحه قرار دهیم چرا که در شرایط سخت، این جوانمردی است که دست ما را می گیرد و به کمک ما می‌آید.

شهردار تهران همچنین خطاب به خدام الحسین گفت: به تمامی افرادی که داوطلبانه مسیر خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را انتخاب کردند، خسته نباشید می گویم و امیدوارم تمامی این اقدامات ذخیره آخرتشان باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران امسال در دو بخش مرزها و شهرهای نجف و کربلا در کشور عراق خدمات رسانی می کند، افزود: تلاش کردیم تا با همت مضاعف شرایط را برای حضور زائران در مرزها تسهیل کنیم و از سوی دیگر عزیزانی که از ایران می آیند هم به صورت داوطلبانه در بحث خدمات رسانی کمک می کنند.

حناچی با قدردانی از پرسنل شهرداری برای خدمات رسانی به زائران و تشکل های مردمی فعال در این حوزه تصریح کرد: امیدوارم خداوند زحمات خادمین اربعین را قبول کند، ما هم تا آن جا که توان داریم برای خدمات رسانی بهتر تلاش می کنیم.

به گزارش ایرنا، شهرداری تهران در روزهای گذشته با اعزام ۴۵۰ نیروی خدماتی و تجهیزات موردنیاز، مسئولیت نظافت شهر نجف اشرف را در کنار نیروهای عراقی برعهده دارد.

همچنین بیش از یکهزار نیروی شهرداری در نگهداشت کربلا کمک می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha