۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83522754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گردشگران فرانسوی، دلدادگان حسینی را در پیاده‌روی اربعین گناوه همراهی کردند

گناوه - ایرنا - همزمان با اربعین، پیاده‌روی دلداداگان حسینی در گناوه برگزار شد و شماری از گردشگران فرانسوی که در این شهر حضور داشتند در مراسم شرکت کردند.

در این راهپیمایی که به  همت هیات  متوسلین زینب کبری(س) کوی عبدامام گناوه با استقبال پرشور خانواده‌ها مواجه شد، گردشگران خارجی به همراه عزاداران حسینی در گلزار شهدا  حضور یافته و به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

مسئول هیات متوسلین زینب کبری (س) گناوه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق روال هر سال  عزاداران حسینی از حسینیه حضرت زینب(س)  با راه‌اندازی دسته‌جات، حرکت خود را آغاز و با ادای احترام به شهدای گمنام  و امام‌زاده سلیمان بن علی (ع) در جوار گلزار شهدای شهر گناوه تجمع  و ضمن سوگواری به قرائت  زیارت اربعین می‌پردازند.

محمد مظفری افزود: از نکات بارز و برجسته پیاده‌روی اربعین  امسال همراهی شماری از گردشگران فرانسوی با عزاداران بود که در گلزار شهدا گناوه حضور و بر سر مزار این عزیران رفته و ادای احترام کردند.

در پایان این آیین از تمامی  عزاداران حسینی  و گردشگران خارجی با غذای نذری پذیرایی شد.

هیات حضرت زینب (س) کوی عبدامام گناوه از هیات های مذهبی فعال این  شهرستان در طول سال مراسم مختلف مذهبی  و فرهنگی اجرا می‌کند.

مردم شهرستان گناوه در اربعین امسال با حضور گرم و پرشور در آیین‌های عزاداری اباعبدالحسین (ع) و پیاده‌روی در چندین نقطه شهر، بار دیگر  عشق و ارادت خالصانه خود را به ائمه اطهار (ع) ابراز داشتند.

شهرستان گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha