۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۷
کد خبر: 83525766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفت مسجد سلیمان به‌سختی از سد قعرنشین گذشت

تهران-ایرنا- تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر، شاهین شهرداری بوشهر تیم قعرنشین این رقابت‌ها را به سختی شکست داد.

«مهدی تارتار» هنگامی که هدایت این تیم پرهوادار را برعهده می‌گرفت به هیج وجه تصور نمی‌کرد با کسب تساوی‌های متعدد در ابتدای این فصل رکورد قابل توجهی از خود به جای بگذارد اما اینگونه شد و او با تیمش در پایان هفته ششم با کسب پنج تساوی و یک برد ضمن کسب این رکورد میانه جدول را نیز از آن خود کرد.
شاگردان تارتار با این سابقه امشب (دوشنبه) در دیداری خانگی که در ورزشگاه «شهید بهنام محمدی» برگزار شد برابر قعرنشین لیگ برتر شاهین شهرداری بوشهر به میدان رفته و تا دقایق پایانی نیز به نظر می‌رسید قصد دارند تا یک تساوی دیگر را به فهرست تساوی‌های خود اضافه کنند اما «پیام ملکیان» با گلزنی ‌در دقیقه ۷۳  به داد این تیم رسید و مساوی را با برد عوض کرد.
سوشا مکانی، مجید عیدی، محمد طیبی(کاپیتان)، علیرضا نورمحمدی، پیام ملکیان، صادق صادقی، احمد الجبوری، حسین ابراهیمی، فرزاد حاتمی، میثم نقی‌زاده و علیرضا علیزاده با تصمیم تارتار برای تیم نفت مسجد سلیمان در این دیدار به بازی گرفته شدند.
همچنین مهرداد کریمیان سرمربی موقت شاهین تیمش را با ترکیب ماکسیم کویلتیانا، مرتضی غلامعلی تبار، بهروز نوروزی، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، امیر حسین موسی زاده، پیمان شیرزادی، دانیال مومنی، حسن نجفی، صادق بارانی و حسین مالکی به میدان فرستاد.
نفت مسجد سلیمان با کسب این برد ۱۱ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.
شاهین شهرداری بوشهر نیز با  قبول شکستی دیگر در این فصل با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha