۳ آبان ۱۳۹۸، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 83530663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایران همچنان مدافع عنوان قهرمانی آسیاست

ارومیه- ایرنا- کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: صعود به مرحله نهایی مسابقات ۲۰۲۰ آسیا حق ما بود و همچنان مدافع عنوان قهرمانی قاره کهن هستیم.

علی‌اصغر حسن‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی ایران به همراه جوانان جویای نام خود در ۲ دیدار خود مقابل ترکمنستان و قرقیزستان نمایش قابل قبولی به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به حضور بانوان تماشاگر در سالن غدیر ارومیه و تماشای دیدارهای تیم ملی کشورشان بیان کرد: حمایت همه‌جانبه هواداران از بازیکنان ملی‌پوش انگیزه و روحیه مضاعفی به آنان می‌بخشد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات کادر فنی تیم ملی ایران با جوان‌گرایی و دعوت از بازیکنان مستعد سعی در شناخت هرچه بیشتر وضعیت فنی و جسمی آنان داشت و بدون شک ارزیابی خوب از این بازیکنان به عمل آمد.

«حسن‌زاده»، گفت: تیم ملی ایران برای بالابردن میزان آمادگی خود بهتر است دیدارهای دوستانه‌ای با تیم‌های اروپایی و صاحب سبک داشته باشد و به طور حتم مسوولان فدراسیون و کادر فنی برنامه‌ریزی‌هایی برای این مساله دارند.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا به مدت سه روز از یکم تا سوم آبان ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار شد و طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت پرداختند.

روز چهارشنبه در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

روز پنج‌شنبه /دوم آبان‌/ تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۲ افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد، تیم ملی ازبکستان ۴ بر یک نپال را شکست داد و دیدار تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان نیز با نتیجه سه بر ۲ به نفع قرقیزها به پایان رسید.

امروز جمعه /سوم‌آبان/ در روز پایانی دور مقدماتی، افغانستان ۶ بر ۲ نپال را برد، ازبکستان با نتیجه ۹ بر ۳ تاجیکستان را از پیش رو برداشت و ایران نیز ۸ بر ۳ بر قرقیزستان پیروز شد.

پنج تیم ایران، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و تاجیکستان جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha