ارائه خدمات بانکداری خرد در بستر فناوری‌های نوین در سطح کشور

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره پست بانک ایران ضمن اشاره به نقش و اهمیت درگاه‌های غیرحضوری و بانکداری الکترونیک اظهار داشت: این بانک با مزیت بزرگترین خرده بانکدار کشور باید نسبت به ضرورت ارتقا و گسترش درگاه‌های الکترونیک خود درسطح کشور توجه داشته باشد.  

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، اکبر کشاورزیان در سمینار کارشناسان کارگروه پایش و کنترل درگاه‌های الکترونیک استان‌ها و مناطق کشور درخصوص روند صعودی دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و پایانه فروش (POS) افزود: باید با افزایش کاربری دستگاه‌های مذکور درسطح کشور سهم خودمان را درسطح بنگاه‌های اقتصادی ارتقاء دهیم زیرا این مهم در مناطق کم‌برخوردار و روستاها دارای ضرورت است.
وی تصریح کرد: موبایل بانک جزو مهم‌ترین و پرکاربردترین درگاه‌های مورد علاقه مشتریان است و به عنوان ابزاری محبوب در بین مشتریان محسوب می‌شود که باید سهم پست بانک را در این راستا افزایش داده تا بتوانیم در شبکه بانکی کشور، جایگاه خود را محفوظ داریم.
کشاورزیان در ادامه درخصوص IPG عنوان کرد: خوشبختانه در این مسیر عملکرد مثبتی داشته و با مراودات سازنده، اکنون با تعداد ۲۵۰ مورد IPG فعال این مسیر را طی می‌کنیم.
عضو هیات مدیره پست بانک ایران با اشاره به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید با هم‌اندیشی و نگاه مشترک در این حوزه با جدیت عمل کرده چون اکثر مشتریان این بانک در روستاها و مناطق کم برخوردار حضور دارند و گستره جغرافیائی در این مناطق بیشتر است از این رو توسعه بانکداری الکترونیک و خلق محصولات جدید در این راستا بسیار ضروری و مهم است.
کشاورزیان اظهار داشت: باید با بهره‌مندی از کارشناسان نخبه در حوزه بانکداری الکترونیک و با یک تیم منسجم و هماهنگ بستر تحول در حوزه مذکور را مهیا و به سمت اهداف تعیین شده حرکت کنیم.
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران نیز در سمینار کارگروه پایش و کنترل درگاه‌های الکترونیک ضمن تاکید بر همگرایی و برنامه‌ریزی صحیح صف و ستاد در اجرای ماموریت‌های بانک اظهارداشت: عملکرد شش ماهه اول امسال در راستای شناسایی محورهای شکاف آن نشان از دستیبابی به ثبات و در مسیر صحیح حرکت برنامه‌های تدوین شده است.
بهزاد شیری افزود: هماهنگی و هم‌جهتی در اجرای برنامه‌ها موجب قدرت می‌شود که این مهم جز با هماهنگی کارکنان در واحدهای صف و ستاد امکان‌پذیر نیست.
وی شعب سطح کشور را نقطه اتصال بانک با جامعه هدف دانست و اظهارداشت: اگر شعب به صورت کارا و منسجم فعالیت کنند قطعا ذینفعان و مشتریان ما از آن بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به این نکته که بدنه اصلی بانک نقش توسعه‌ای را دارا است، تصریح کرد: باید در ماه‌های باقی مانده تا پایان امسال، برنامه ابلاغی را تا رسیدن به اهداف تعیین شده به خوبی پیش ببریم تا در سال ۱۳۹۹ استراتژی تدوین شده و علمی امور را ادامه دهیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha