۵ آبان ۱۳۹۸، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 1261
کد خبر: 83532175
T T
۰ نفر
نماینده ویژه آمریکا بار دیگر برای آغاز مذاکرات صلح  وارد کابل شد

کابل - ایرنا - زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان پس از لغو مذاکرات در شهریور ماه توسط «دونالد ترامپ» وارد کابل شد و قراراست درباره آغاز دوباره گفت وگوها با مقامات افغان دیدار کند.

منابع خبری افغانستان روز یکشنبه نوشتند که  خلیل زاد وارد کابل شده و قرار است با رهبران دولت وحدت ملی و برخی دیگر از رهبران افغان از جمله حامد کرزی رئیس جمهوری پیشین نیز دیدار و گفت وگو کند.

«احمدسعیدی» استاد روابط بین الملل در دانشگاه افغانستان نیز در صفحه اجتماعی خود نوشت: خلیل زاد با یک هیات آمریکایی وارد کابل شده  و قرار است تا لحظات دیگر با «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی و صلاح الدین ربانی وزیر پیشین وزارت خارجه درباره آخرین تحولات سیاسی افغانستان دیدار و گفت وگو کند.

وی افزود که هیات آمریکایی با حامد کرزی نیز ملاقات کاری خواهند داشت و خلیل زاد عجله دارد تا صلح  افغانستان هرچه زودتر به نتیجه مطلوب برسد.

فرستاده ویژه آمریکا برای صلح افغانستان در این دور از سفرهای خود به کشورهای اروپایی و مسکو نیز سفر کردکه نشست مسکو با حضور نمایندگان چین، روسیه و پاکستان در خصوص از سرگیری مذاکرات با طالبان صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha