رئیس بیست و ششمین جشنواره بینالمللی تئاتر کودک و نوجوان روز سهشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تلویزیونهای شهری، بیلبوردها و پلهای تبلیغاتی در اختیار ستاد برگزاری جشنواره تئاتر قرار گرفتند و در شهرستانها نیز تبلیغات محیطی جشنواره انجام میشود.
احمدرضا احسانی گفت: در تلاشیم مردم به خوبی در جریان برنامههای جشنواره قرار بگیرند و تمهیدات لازم برای حضور کودکان و نوجوانان در سالنهای نمایش اندیشیده شده است.
وی با اشاره به اینکه جشنواره یک رویداد بینالمللی است و گروههای داخلی و خارجی از کشورهای اروپایی در همدان حضور دارند، تبلیغات جشنواره اهمیت بسزایی دارد.
احسانی ادامه داد: هفت سالن در شهر همدان برای اجرای نمایشهای بخش مسابقه پیش بینی شده و دو تریلی سیار تئاتر ۱۵ آبانماه وارد همدان میشوند که در شهرستانها نوبت صبح به اجرای نمایش میپردازند.
وی با بیان اینکه مخابرات منطقه همدان در تلفن گویای ۱۱۸ تبلیغات جشنواره را انجام می دهند، خاطرنشان کرد: رایزنیهای لازم برای تبلیغات در ۱۱۸ شهرستانها نیز صورت گرفته است.
رئیس بیست و ششمین جشنواره بینالمللی تئاتر کودک و نوجوان به مشارکت بخش خصوصی در تبلیغات این رویداد بزرگ اشاره کرد و افزود: شرکت صنایع غذایی سحر بخشی از امور تبلیغات جشنواره را به عهده دارد.
بیست و ششمین جشنواره بینالمللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار "تئاتر، کودک و طبیعت" به دبیری مجید قناد از ۱۶ تا ۲۱ آبان برگزار میشود.
۵۲ نمایش داخلی و خارجی در این جشنواره به روی صحنه میرود.
نظر شما