پورموسوی: جوانان فوتبال ایران قابلیت زیادی دارند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر قرقیزستان، گفت: جوانان فوتبال کشورمان، قابلیت زیادی دارند و این مهم را نشان خواهند داد.

سیروس پورموسوی، چهارشنبه شب بعد از پیروزی سه بر صفر تیم فوتبال جوانان ایران مقابل قرقیزستان در مسابقات مقدماتی جوانان قهرمانی آسیا، اظهار داشت: گام اول را محکم برداشتیم و می‌دانستیم حریف دفاع می‌کند و به دنبال ضد حمله است. بازیکنانم در نیمه دوم شتاب‌زدگی را کنار گذاشتند و نتیجه را به سود خودمان رقم زدیم.

وی تصریح کرد: نپال حیف بعدی ما، تیم خوبی است اما امارات با تجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر است. قرقیزستان تیمی است که با بردباری بازی می‌کند و هنوز زود است که صعود تیم‌ها را پیش‌بینی کنیم. اعتقاد دارم کار صعود به روز آخر کشیده می‌شود.

پورموسوی درباره تمجید سرمربی قرقیزستان از تیم ایران، عنوان کرد: از او تشکر می‌کنم که از تیم ما تقدیر کرده است. بازیکنان ما نشان دادند که قابلیت بالایی دارند اما ما برای خوشحالی ۲ ساعت وقت داریم و باید به فکر بازی با نپال باشیم.

سرمربی تیم جوانان ایران درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین، عنوان کرد: زمین لغزندگی داشت اما تشکر می‌کنم که مسئولان زمین را برای این مسابقات آماده کردند. هرچند ما میزبان هستیم و باید استفاده بیشتری از این شرایط داشته باشیم.

این مربی افزود: در بازی امروز به دلیل اینکه حریف خیلی دفاعی بود، سعی کردیم از جناحین ورود کنیم و با ۲ سانتر به گل رسیدیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha