۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 2784
کد خبر: 83545073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه باکیفیت خدمات، بهترین شیوه مشتری‌مداری است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: ارائه باکیفیت و مطلوب خدمات دستگاه‌های مختلف و تکریم ارباب رجوع در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی بسیار مهم بوده و بهترین شیوه مشتری‌مداری است.

وحید فرخی روز پنجشنبه در جلسه تبیین آئین‌نامه جدید به مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان زنجان، اظهار داشت: به همان اندازه که رسیدگی به مشکلات دفاتر پیشخوان و تلاش برای برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به این دفاتر بر عهده اداره کل ارتباطات است، این اداره کل وظیفه نظارت عالی بر عملکرد دفاتر و جلوگیری از بروز نارضایتی شهروندان را نیز بر عهده دارد.

وی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی را ویترین دولت در ارائه خدمات به مردم خواند و خاطرنشان کرد: دولت این دفاتر را جهت سهولت ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور راه‌اندازی کرده و پرسنل دفاتر نیز برای این مهم باید تلاش کنند.

فرخی تصریح کرد: ارائه خدمات باکیفیت الکترونیکی در دفاتر پیشخوان، سلامت اداری و کاهش فساد دولتی را در پی داشته و تخلفات اداری را به حداقل می‌رساند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: طبق قانون برنامه پنجم توسعه، تمام دستگاه‌های اجرایی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات دولتی، موسسات یا نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی موظف به برون‌سپاری خدمات قابل واگذاری از طریق شبکه‌های الکترونیک به دفاتر پیشخوان هستند.

وی اظهار داشت: باید با نظارت و بازرسی دفاتر پیشخوان دولت از هرگونه نارضایتی ارباب رجوع جلوگیری شده و در صورت بروز تخلف احتمالی نیز اقدامات قانونی لازم جهت رفع تخلف و برخوردهای لازم با متخلف به صورت تذکر، اخطار کتبی، قطع سرویس و در نهایت پیگیری لغو پروانه فعالیت صورت پذیرد.

آئین‌نامه جدید دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی، مصوب جلسه ۲۹۸ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha