«محمدرضا عباسی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باجههای معطله پست از روز جمعه همزمان با آغاز طرح مدیریت سوخت در استان فعال شده و به صورت ویژه کارت سوخت متقاضیان را تحویل میدهند.
وی اظهار داشت: ۱۳ هزار کارت سوخت در با جههای پستی استان به دلایل مختلف معطله ماندهاست.
سرپرست اداره کل پست استان مرکزی گفت: حضور نداشتن شخص در زمان مراجعه مامور پست، نبود مدارک و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالک یا نقص در آدرس درج شده بر روی پاکت اعلام شده از مهمترین دلایل باقی ماندن کارت سوختها در باجه معطله استان است.
عباسی افزود: شهروندان در صورت نداشتن بارکد پستی میتوانند با مراجعه به سامانه epolice.ir یا ارسال شماره VIN خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و همچنین مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ در تمام کشور نسبت به دریافت بارکد یا شناسه اقدام کنند.
وی اظهار داشت: شهروندان در صورت داشتن بارکد پستی باید به بخش رهگیری مرسولات به آدرس http://newtracking.post.ir در سامانه شرکت ملی پست مراجعه کنند تا از آخرین وضعیت و باجه پستی که کارت سوخت در آنجا نگهداری میشود، مطلع شوند.
سرپرست اداره کل پست استان مرکزی، مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت سوخت را شامل کارت خودرو ، برگ سبز، مدارک هویتی مالک مانند کارت ملی یا شناسنامه و مبلغ یکصد هزار ریال عنوان کرد.
عباسی افزود: ساعت کار باجههای تحویل کارت سوخت تا ساعت ۱۷ تعیین شده است.
۳۴۳ واحد پستی در استان مرکزی وجود دارد که ۲۳۱ واحد روستایی و ۲۳۸ واحد شهری است.
نظر شما