۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 83563650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۷۲ نفر در آزمون استخدامی ۹۸ قشم شرکت کردند

۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲
کد خبر: 83563650
۶۷۲ نفر در آزمون استخدامی ۹۸ قشم شرکت کردند

قشم- ایرنا- هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ صبح روز پنجشنبه در قشم همزمان با سراسر کشور آغاز شد که ۶۷۲ نفر در آن شرکت کردند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قشم روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۳۴۸ بانو و ۳۲۴ آقا از نقاط مختلف شهرستان قشم در این آزمون شرکت کردند.

بهرام پوراشرف افزود: این آزمون برای استخدام داوطلبان در ۱۵۸ عنوان شغلی و در  ۲۱ دستگاه اجرایی از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان اداری و استخدامی، وزارت جهاد کشاورزی و غیر آن برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: این آزمون با همکاری ۸۰ نفر از عوامل اجرایی برگزار شد و همچنین نیروهایی از اورژانس، آتش نشانی و شرکت برق حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر آزمون جلسات متعددی با دستگاه‌های مختلف جهت ایجاد هماهنگی‌های لازم برگزار شد.

نوبت اول از هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور صبح روز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی قشم برگزار شد. نوبت دوم نیز بعد از ظهر همان روز در همین مکان برگزار می شود.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و ۶۲۸ کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha