محورهای ارتباطی کرمان با وجود بارش برف و باران باز است

کرمان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: با وجود بارش برف، باران و مه گرفتگی در شریان‌های ارتباطی این استان، تمامی محورها باز و تردد در آن جریان دارد.

احسان عراقی‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف از دیشب تا صبح امروز(پنجشنبه) در محورها و گردنه‌های استان از جمله محور رفسنجان - سرچشمه، بردسیر - سیرجان (خانه سرخ)، کرمان - شهداد(تونل سیرچ)، کرمان - راور (گردنه خراسانی)، کرمان ماهان - بم(خوراک ساز)، کرمان - بافت (قنات سیر) و بافت - کرمان (سنگ صیاد) گزارش شده است.

وی اظهار داشت: بارش باران هم در محورهای کرمان - رفسنجان، کرمان - چترود، بم - فهرج و مه گرفتگی در محور کرمان - راور(گردنه خراسانی) مشاهده می شود لذا ضرورت دارد رانندگان جوانب ایمنی را هنگام سفر رعایت کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین رانندگی در محورهای این استان حین بارندگی افزود: رانندگان پیش از سفر از وسایل گرمایشی خودروی خود مطمئن شوند و زنجیر چرخ، لباس گرم و غذا حتما هنگام سفر به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری، پلیس راه، هلال احمر پس از بارندگی ها به حالت آماده باش درآمدند بیان داشت: گروه‌های راهدار اکنون در تمامی محورها و گردنه‌های استان کرمان مستقر شده و آماده هرگونه عملیات راهداری هستند.

عراقی‌زاده افزود: شماره ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان به صورت شبانه روزی اطلاعات راهها را در اختیار مسافران قرار می دهد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha