عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: «تاج» برای تغییر «ویلموتس» مشورت می‌کند

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه «مهدی تاج» به خِرد جمعی اعتقاد دارد، گفت: چنانچه وی بخواهد تصمیمی در خصوص سرمربی تیم ملی اتخاذ کند، در این خصوص مشورت خواهد کرد.

«عبدالکاظم طالقانی» امروز (یکشنبه) در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: اینکه «ویلموتس» برکنار می‌شود و برانکو جای او را در تیم ملی خواهد گرفت موضوعی است که از آن بی خبر هستم.

وی افزود: به طور حتم سرنوشت نیمکت تیم ملی موضع مهمی است و در این رابطه رییس فدراسیون فوتبال علاوه بر هیات رییسه با مسولان وزارت ورزش و جوانان نیز مشورت‌های لازم را انجام خواهد داد.

طالقانی در پاسخ به این پرسش که فسخ قرارداد و یا برکناری ویلموتس از نظر مالی برای فدراسیون فوتبال تبعات سنگینی نخواهد داشت؟ اعلام کرد: فدراسیون فوتبال تمامی جوانب را در نظر خواهد گرفت و سپس بهترین و منطقی‌ترین تصمیم را اتخاذ می‌کند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه شرایط تیم ملی به گونه‌ای است که با پیروزی در بازی‎‌هایی که در دور برگشت پیش رو دارد، می‌تواند به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شود و در این برهه همه باید کمک کنند تا چنین اتفاق خوشایندی رخ دهد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، گفت: در رابطه با تیم ملی هر اتفاقی که رخ دهد از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha