۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۹
کد خبر: 83568293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش‌از یک تن تریاک در خاش کشف شد

۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۹
کد خبر: 83568293
بیش‌از یک تن تریاک در خاش کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۲۲ کیلو و ۹۲۴ گرم تریاک در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان خاش کشف شد. 

سردار محمد قنبری روز دوشنبه در این‌باره اظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان از جابه‌جایی محموله مواد از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان، توسط یک باند حرفه‌ای مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، بامداد روز گذشته قاچاقچیان را که با خودروی وانت نیسان آبی در یکی از مسیرهای فرعی منتهی به شهر در تردد بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین بدون توجه به ایست ماموران انتظامی شروع به تیراندازی به سمت خودروهای پلیس کرده و با عوامل انتظامی درگیر شدند.

وی بیان کرد: در این درگیری که ساعتی به طول انجامید قاچاقچیان در مواجهه با آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رهاکردن خودرو و استفاده از تاریکی هوا به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودروی توقیف شده، یک تن و ۲۲ کیلو و ۹۲۴ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز در جامعه از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha