مردم از مراجعه حضوری به ادارات برای پیگیری کمک هزینه معیشتی بپرهیزند

اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: مردم این استان برای پیگیری کمک هزینه معیشتی دولت از مراجعه حضوری به این اداره کل و سایر دستگاه‌های دولتی بپرهیزند.

"محمدتقی آبایی‌هزاوه" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شمار زیادی از مردم در ۲ روز گذشته به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و ادارات شهرستانی مراجعه کرده اند اما با مراجعه حضوری امکان هیچ کمک و پیگیری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پیگیری کمک معیشتی دولت تنها از طریق شماره پیامکی اعلام شده، امکان‌پذیر است، اظهار داشت:سرپرست خانوارهایی که پس از سه مرحله واریز کمک معیشتی دولت، پولی به حساب آنها واریز نشده باید از شماره تلفنی که به نام خودشان است، کد ملی خود را به شماره #۶۳۶۹* ارسال کنند.

آبایی‌هزاوه اضافه کرد: سرپرستان خانوار پس از ۲۴ ساعت کد رهگیری دریافت می کنند و این افراد می توانند از پنجم آذرماه جاری در سامانه حمایتی دولت ثبت نام کنند و درخواست آنها پس از ۲۰ روز از طریق پیامک اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت برای جاماندگان ازثبت نام  یارانه و یا حذف شدگان یارانه نیز تدابیر لازم را اندیشیده و در این خصوص نیز پیامکی از اول دی ماه امسال راه اندازی و اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: افرادی که یارانه آنها در سال جاری حذف شده نیز باید از طریق سامانه یارانه اقدام‌های لازم را انجام دهند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و  بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha