تفکر بسیجی موتور محرک جوانان برای محرومیت‌‏‎زدایی است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: تفکر بسیجی موتور محرک جوانان برای محرومیت‌زدایی و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی در جامعه امروز است.

سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در دیدار با مدیران و کارمندان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی افزود: صدور فرمان تشکیل بسیج در سال‌ اول انقلاب نشانه تدبیر و دوراندیشی امام راحل بود که نتایج آن پس از ۴۰ سال به خوبی نمایان است. 

وی بیان کرد: هر موقع انقلاب اسلامی ایران به تفکر بسیجی و روحیه جهادی نیاز داشت، بسیجیان جان برکف بدون کوچکترین چشم‌داشت در عرصه حاضر شدند.

وی استفاده از تفکر بسیجی و عمل انقلابی در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را لازم بیان کرد و ادامه داد: امروز با درایت رهبری و حضور همیشه در صحنه ملت، انقلاب در چهل سالگی خود با اقتدار و با صلابت ایستاده‌است.

رسول جلیلی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: سازمان جهاد کشاورزی ۷۲ شهید را در راه دفاع از آرمانهای امام راحل و دستاوردهای انقلاب تقدیم کرده‌است و اکنون نیز نیروهای بسیجی سازمان همچون زمان جنگ تحمیلی خود را در برابر تهاجم دشمنان خارجی و توطئه های داخلی آماده می‌سازند.

به گزارش ایرنا، از ۳۰ آبان تا ۵ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده که برنامه های مختلفی در این ایام برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha