۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83572663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی بازگشت در غزه فعلا برگزار نمی شود

تهران-ایرنا- «هیأت عالی راهپیمایی های بازگشت» فلسطین در غزه روز پنجشنبه اعلام کرد که راهپیمایی روز جمعه به سبب شرایط امنیتی خطرناک و تهدیدات اسرائیل، برای سومین هفته متوالی برگزار نمی شود.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که این هیات با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فردا، راهپیمایی بازگشت به دنبال تهدیدات اسرائیل برای حمله به نوار غزه برگزار نمی شود.

در این بیانیه آمده است:  برای اینکه فرصت به دست دشمن صهیونیستی (برای حمله جدید) داده نشود راهپیمایی بازگشت را برگزار نمی کنیم.

این بیانیه افزود: شرایط امنیتی بسیار خطرناک است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جنایت کار اسرائیل برای نجات خودش از اتهامات فساد، تهدید به حمله گسترده به نوار غزه کرده است.

«هیأت عالی راهپیمایی های بازگشت» تاکید کرد که این تصمیم مرتبط با هیچ تفاهم و توافقی نیست و این راهپیمایی ها به همان صورت مسالمت آمیزش ادامه خواهد داشت.

راهپیمایی های بازگشت فلسطینی ها در نوار غزه سه هفته گذشته به سبب حملات رژیم صهیونیستی به  نوار غزه و درگیری با جنبش جهاد اسلامی متوقف شد.

رژیم صهیونیستی چند هفته گذشته حملات گسترده ای را به نوار غزه انجام داد و  در پی حمله جنگنده‌ های این رژیم به ساختمانی در شرق غزه، "بهاء ابوالعطا" از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرش به همراه شماری از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس گذشته (۱۰ فروردین سال ۹۷)، جمعه هر هفته همچنان در طول نوار مرزی غزه در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha