۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۱۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83572937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تارتار: نباید به جایگاه ذوب آهن در جدول نگاه کرد

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ذوب آهن همواره تیم خوب و قدرتمندی بوده و نباید به جایگاه این تیم در جدول نگاه کرد.

به گزارش ایرنا مهدی تارتار پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: فردا یک بازی دشوار و حساس پیش رو داریم و تنها به سه امتیاز فکر می کنیم، معتقدم در لیگ برتر هیچ بازی آسانی وجود ندارد و حتی تیم‌های شاهین بوشهر و گل‌گهر سیرجان هم که در انتهای جدول قرار دارند بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه تمام تیم‌ها حساب دیگری روی ما باز کرده‌اند و از این بابت باید هوشیار باشیم گفت: ذوب آهن تیم جنگنده ای نشان داده و با تغیراتی که هفته پیش مقابل فولاد انجام داد این تیم را شکست داد و بازیکنان این تیم اکنون انگیزه خوبی دارند.

تارتار افزود: ذوب آهن از کادر فنی جوان و بازیکنان با کیفیتی برخوردار است و این موضوع کار ما را دشوارتر می‌کند. تمام تیم ها به دنبال آن هستند که اولین شکست را به ما تحمیل کنند و ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم.

وی افزود: بازیکنان ما باید بدانند که مسئولیت مهمی بر عهده دارند و باید تلاش بیشتری در زمین داشته باشیم و همین روند را ادامه دهیم تا هوادران مانند قبل خوشحال بمانند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: شخصیت تیمی ما روز به روز بهتر می‌شود و تمام تیم‌ها روی ما حساب جداگانه‌ای می‌کنند البته نباید مغرور شویم، باید  و در برابر حریفان با قدرت ظاهر شویم، فردا باید مانند بازی‌های قبل تلاش کنیم.

تارتار با بیان اینکه انتظار داریم هواداران در بازی فردا ورزشگاه را پر کنند و مثل گذشته از ما حمایت کنند تا روند خوبمان را ادامه دهیم افزود: از کانون هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تشکر می کنم و معتقدم آنها در نتیجه ‌گیری تیم تاثیر گذار هستند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از ساعت ۱۴:۳۰ فردا در مسجدسلیمان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha