۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 83580365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون اسکی: از حضور همه ورزشکاران توانمند در اردوی تیم ملی استقبال می‌کنیم

تبریز - ایرنا- رییس فدراسیون اسکی با اشاره به استقبال این مجموعه از حضور ورزشکاران توانمند همه استان‌های کشور در اردوی تیم ملی گفت: با این نگاه اردوی تیم ملی اسکی کشور در زمان حاضر ۶۰ عضو دارد.

به گزارش ایرنا، سیدعبدی افتخاری روز چهارشنبه در انتخابات هیات اسکی آذربایجان شرقی در تبریز افزود: در زمان حاضر همه مسابقات کشوری و اعزام های برون مرزی فدراسیون اسکی به صورت منطقی و با لحاظ کردن ظرفیت ها و توانمندی های ورزشکاران این حوزه انجام می شود. 

وی با اشاره به ضرورت انتقاد سازنده از عملکرد ساختارها و تشکل های ورزشی اظهار کرد: فدراسیون اسکی از ۳ سال پیش تاکنون برنامه دارد باب انتقاد را باز نگه دارد تا بدین ترتیب زمینه شکوفایی هرچه بهتر این ورزش را فراهم آورد.

افتخاری درباره وضعیت اسکی آذربایجان شرقی نیز گفت: اسکی استان درگیر اختلافات بود، وساطت و ریش سفیدی افاقه نکرد و منجر به افول اسکی شد. 

وی با بیان اینکه اسکی هرچند خانواده ای کوچک، ولی همانند فوتبال پر حاشیه است، تشریح کرد: روسای قبلی زحمات زیادی برای اسکی آذربایجان شرقی کشیده اند و منصفانه تر این است که محاسن و معایب را کنار هم دیگر بسنجیم.

رییس فدراسیون اسکی با اشاره به جای خالی اسکی بازان آذربایجان شرقی در مسابقات داخلی و خارجی اظهار کرد: بعد از ۲ سال می خواهیم طرحی نو در ورزش اسکی آذربایجان شرقی در اندازیم و به همین دلیل از دوستان می خواهم که رییس جدید هیات اسکی استان را در مسیر تعالی این ورزش زیبا و انرژی بخش یاری کنند.

امروز با برگزاری انتخابات هیات اسکی آذربایحان‌شرقی، محمدقلی هنربر، به عنوان رییس جدید این هیات معرفی شد. 

مجمع انتخاباتی هیات اسکی آذربایجان شرقی با حضور سید عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمدقلی هنربر با ۱۷ رای به عنوان رییس جدید هیات اسکی آذربایجان شرقی به مدت چهار سال انتخاب شد.

بیش از این صمد صور و یونس ژائله به ترتیب ریاست سابق و سرپرستی هیات اسکی را بر عهده داشتند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha