۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 1222
کد خبر: 83584060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح آموزشی و پژوهشی در اسفراین افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

بجنورد- ایرنا- پروژه ساختمان آموزشی و کمک آموزشی و پروژه نیروگاه خورشیدی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه در اسفراین خراسان شمالی افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

رییس مجتمع آموزشی عالی فنی و مهندسی اسفراین  در حاشیه کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان آموزشی و کمک آموزشی این مجتمع آموزش عالی به خبرنگار ایرنا گفت: پروژه یاد شده در زمینی به مساحت یکهزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ساخته می شود.

مصطفی حیدری همچنین در آیین افتتاح نیروگاه ۵ مگاواتی برق خورشیدی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین نیز افزود: برای تکمیل این پروژه یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: نیروگاه برق خورشیدی پنج مگاواتی مجتمع آموزشی فنی و مهندسی اسفراین در سه فاز آموزشی، پژوهشی و تولید برق ایجاد شده است.

حیدری افزود: با افتتاح این نیروگاه خورشیدی و تجهیزات آموزشی و پژوهشی همراه آن، سالانه ۲۹۰ نفر دانشجو آموزش های لازم را در باره نحوه طراحی، ساخت و فعالیت آن  فرا خواهند گرفت.

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر یک روزه به اسفراین از امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین بازدید و با هیات علمی این مجتمع  نشست برگزار کرد.

مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در سال ۹۱ تاسیس شد و هم اکنون دارای ۱۳ رشته فنی و مهندسی با ۵۱ عضو هیات علمی و حدود ۲ هزار دانشجو است.  

مرکز شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha