۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 83584318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس البرز و اصفهان ۸۱۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و اصفهان در عملیاتی مشترک ۸۱۷ کیلو و ۵۱۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردارعباسعلی محمدیان روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان های شرقی کشور خریداری کرده و در پوشش مسافر قصد انتقال مواد به استان اصفهان را دارد.
بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور ورودی این استان اعزام و با رصد و پایش خودرو های عبوری موفق به شناسایی ۳ دستگاه خودرو سمند و پژو شدند.
 ماموران در یک فرصت مناسب موفق به توقف خودرو سمند و دستگیری ۲ سرنشین آن شدند؛ اما ۲ دستگاه خودرو پژو به سرعت خود افزوده و در لاین مخالف اقدام به فرار کردند که تحت تعقیب پلیس با شلیک چند تیر هوایی، متوقف و ۲ سرنشین خودرو ها نیز دستگیر شدند.
سردار محمدیان با اشاره به دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این رابطه گفت : دربازرسی از خودرو پژو ۸۱۷ کیلو و ۵۱۰ گرم تریاک کشف شد که به همراه متهمان و خودروهای توقیفی تحویل مراجع قضائی شدند.
از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱ هزارکیلوگرم انواع مواد مخدر دراستان البرز کشف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha