۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 1379
کد خبر: 83587535
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افزایش تعداد داوطلبان مجلس در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه

ساوه_ ایرنا_ فرماندار ساوه اعلام کرد: ۶۶ نفر در شهرستان‌های ساوه و زرندیه برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند که ۱۳ نفر بیشتر از دوره قبل است.

«علی میرزایی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهار نفر از دواطلبان زن هستند، افزود:  ۱۱ نفر  دارای مدرک دکترا، ۴۷ نفر کارشناسی ارشد و بقیه تحصیلات حوزوی و کارشناسی هستند.
وی رده سنی شرکت کنندگان را بین ۳۰ الی ۶۵ سال عنوان کرد و افزود:  بیشترین تعداد مربوط به رده سنی ۴۶ تا ۵۰ سال است.
میرزایی تاکید کرد : راهبرد همه دستگاههای اجرایی  از جمله فرمانداری شهرستان ساوه حفظ بی‌طرفی در انتخابات است و هیچ دستگاهی مجاز نیست از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبان استفاده کند.
معاون استانداری مرکزی یادآور شد: تبلیغات انتخاباتی باید بر محور منافع ملی، امید بخشی و مشارکت حداکثری مردم استوار باشد و رسانه‌ها باید تلاش کنند تا شاخص‌های یک نماینده اصلح را به اطلاع مردم برسانند.
وی گفت: در انتخابات، اخلاق مداری دارای اهمیت ویژه‌ای است و بنا بر موازین اسلامی هیچ فردی مجاز نیست شخصیت و آبروی فرد دیگری تخریب کند.

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه ملاک انتخابات رای مردم است، بیان داشت: هر فردی که از فیلترهای هیات اجرایی و شورای نگهبان عبور کرد و مورد حمایت افکار عمومی قرار گرفت نماینده مردم در خانه ملت است و باید به رای اکثریت احترام گذاشت.

شهرستان های ساوه و زرندیه در مجموع با ۳۶۰ هزار نفر جمعیت، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha